Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Wat maken we mee


2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | Eerdere berichten

December | November | Oktober | September | Augustus | Juli | Juni | Mei | April | Maart | Februari | Januari

30-12-2019
Savi weer thuis ♥

Gisteren vertelden we jullie het verhaal van Savi.
Hij was al blind aan 1 oogje, maar plotseling verloor hij zaterdagavond ook het complete zicht in het goede oog.
Hij heeft twee dagen bij onze dierenarts gelegen.. De bedoeling was dat zijn slechte oog verwijderd zou worden, maar de operatie is niet doorgegaan.
Na twee dagen observatie en onderzoeken, is het witte oog geheel 'dood'. Hij heeft er geen gevoel in, geen pijn, geen last. Het oog is rustig en kalm en mag daarom blijven zitten.
Wat zijn complete blindheid heeft veroorzaakt is tot op heden onduidelijk..
Zijn bloeddruk was goed, er is bloed genomen waarvan we morgen de uitslag krijgen.
Waarschijnlijk raakte hij zaterdagavond letterlijk in shock, vanwege de plotselinge blindheid. Je zou voor minder...
Vandaag mocht hij terug naar zijn opvangmama. De lieve schat. Wat was ze zenuwachtig en bezorgd om jou lieve jongen. Hoe zou je alles gaan ervaren?
Met de nodige medicijntjes tegen depressiviteit, lieten we je voorzichtig los in de ruimte.
Maar weet je? Savi deed ons versteld doen staan!
Maandenlang durfde hij zich nooit vrij door de ruimte bewegen, in het bijzijn van de verzorgers. Zo timide, zo teruggetrokken. Maar nu?
Nadat hij een lekker kerstmaaltijdje helemaal had verorberd, zichzelf even had gewassen, gebeurde het ondenkbare...
Ipv zielig in een hoekje te kruipen, strekte hij dapper zijn pootjes en ging op onderzoek! De hele ruimte werd besnuffeld, hij wist op de tast nog precies waar de kattenbak stond.
Toen zijn kopje werd gestreeld, hoorden we een spingeluid uit zijn keeltje komen.
Maar manneke toch, wat ben jij dapper! Nu weten we het zeker. Het gaat helemaal goed komen met jou. YES!!
Oh en euthanasie omdat het zo zielig is? Neuhh

 


29-12-2019
Jouw kadootje wacht op jou ♥

We zijn gisteravond in allerijl met Savi naar onze dierenarts gereden, waar hij nu nog altijd verblijft.
Alles ging eerst zo goed met ons ventje...
Savi was blind aan 1 oog, enorm timide en bracht zijn dagen door in de kast in ons kattenasiel Villa Vagebond. Verdrietig werden we ervan.
Daarom mocht hij mee met de verzorgster, naar een plekje waar het rustig is.
Hij nestelde zich op de kussens onder de bank, waar hij in alle veiligheid de boel kon overzien.
Hij bloeide open, ook al lag hij onder de bank. Hij genoot intens van streeltjes, knuffels en lieve woordjes. Hij rolde van gekkigheid alle kanten op. Buikje strelen, zaaaalig. Ook werden de liefdevolle handen gewassen door Savi. Hij gaf likjes aan de vingers en spinde de sterren van de hemel.
Maar gisteravond ging het mis.
Ineens vond zijn verzorgster hem ineengedoken midden in de kamer. Hij durfde amper te lopen, af en toe een gil. Ze zag dat de pupil van zijn goede oog wijd open gesperd stond. Hele foute boel!
Hij kon meteen terecht bij onze dierenarts.
Onderweg gaf hij angstige kreten, zo kenden we hem niet...
Na uitgebreid onderzoek kwam het verdict: Hij is acuut volledig blind geworden.
Hij had al 1 blind oog, maar hij heeft altijd heel goed gezien met zijn goede oogje.Nu is het zicht ineens weg in het goede oog, wat moet dit een enorme angstige ervaring zijn.
Zijn slechte oog gaat eruit, die begon op te zwellen. Maar waardoor hij plots blind is geworden? Dit kunnen allerlei oorzaken hebben. Hij krijgt nu alle medische zorg, ook gaat zijn bloed onderzocht worden.
Gelukkig heeft hij goed gegeten en gedronken, maar dit is een weggetje wat we samen moeten afleggen.
Het komt hoe dan ook goed met Savi, katten zijn sterke wezentjes. We zullen hem, zodra hij thuis is, gaan ondersteunen en helpen op alle mogelijke vlakken.
We denken aan je lieve jongen, ons hart is bij jou.


30-12-2019
Een kerstpakket voor de schaapjes ♥

Onze schaapjes worden uiteraard niet vergeten. Ook zij kregen een prachtig kerstpakket met allerlei lekkere (gezonde) hapjes, geschikt voor hun buikjes.
Een hele mand met groente, fruit en beschuitjes, dat gaat er wel in bij de dames. Maddy helpen we een beetje met eten, omdat Lilly en Daisy toch net iets sneller zijn, en het voor haar neus wegkapen.
Zoals we voor de katjes zorgen, zorgen we ook voor hen. Haute cuisine voor onze wollige dames ♥


26-12-2019
Welkom Sultan en Twinkel!

Onze kleine hummels blijven druppelsgewijs nog altijd binnenkomen...

Een dag voor Kerstmis, kregen we de vraag van een camping in de Ardennen, of wij enkele kittens konden overnemen. Er lopen daar veel schuwe zwerfkatten, en men zocht in de eerste instantie een organisatie ivm castratie en sterilisatie. Niet evident, zo midden in de Ardennen. We zochten mee nar een oplossing, maar toen kwam ter sprake dat er ook enkele "schuwe" kittens zouden rondlopen... Of wij plek hadden...
Ja hoor, kom maar! Per toeval zou iemand van daar richting Limburg rijden. Nou, komt dat even goed uit :-)
De eerste twee kleintjes waren al gevangen ( de andere twee is nog wat vangwerk) en konden binnenkomen.
Nahh schuw? Zeg maar heel lief! Daar zijn ze dan.. Sultan en Twinkel :-)
Twinkel is nog maar 8 weekjes, Sultan ietsje ouder. Ze waren heel erg vies, dus eerst een badje, en nu weer fris en fruitig. Echte knuffeltjes zijn het!


25-12-2019
Oliebollen- en wafelverkoop in de Villa!

De kerstdagen zijn nog niet begonnen of we stomen alweer door naar het nieuwe jaar. Dit jaar bakken we op locatie oliebollen en wafels voor onze Vagebondjes. Nee, voor hen niet geschikt om op te eten, maar voor jullie des te meer :-)

Kom genieten van een kopje koffie of thee, proef onze baksels en neem lekker wat mee voor thuis.

De oliebollen kosten 2.50 euro per 5 stuks, met of zonder rozijnen en vers uit de pan. Pakjes wafels vers uit het ijzer voor 3.00 euro per 5 stuks, keuze uit diverse wafels. Indien gewenst, strooien we er ook nog wat poedersuiker op.

Dat is pas echt genieten, iets lekkers op oudejaarsavond en je steunt direct onze Vagebondjes, dus eigenlijk dubbel zo goed!

De Villa bakkers staan op 31 december voor jou klaar, van 10.00 uur tot 16.00 uur op de Waaierhofstraat 36A in Maaseik, om jou te voorzien van onze lekkerste baksels, kom je ons even bezoeken?


25-12-2019
Welkom Sofie!

Ons kerstkindje

gisteren op de valreep, kwam dit kleine meisje bij ons binnen...
Ze was gevonden op straat. De melder was aan het wandelen met de hond en vond haar helemaal alleen in de kou.
Wie had dat gedacht... dat we op kerstavond kleine Sofie zouden binnenkrijgen.
Ze is nog een beetje onder de indruk, maar ze geniet stiekem toch al van de aaitjes.
Voor Sofie geen koude natte kerst op straat, maar lekker warm en droog binnen met een echt kerstmaaltje


25-12-2019
Kerstmis...

...wordt op heel veel verschillende manieren gevierd. De één dekt een tafel voor 10. Het mooiste bestek wordt uit de kast gehaald, de borden worden gerangschikt en er is urenlang kookplezier in de keuken. Bij de ander verloopt het wat rustiger en is er een intiem samenzijn met het gezin: lekker wandelen, een spelletje en samen een hapje eten.
Maar veel mensen brengen Kerstmis door in eenzaamheid. Pijnlijke herinneringen overschaduwen de dag, men heeft bv. een vriend of familielid verloren. Of er is gewoonweg geen eten op tafel, of er is niet eens een dak boven het hoofd.
Wij zijn een dierenorganisatie en staan extra stil bij dierenleed. Veel zwerfkatten trotseren het koude weer, hun maagjes rammelen.
Legbatterijkippen opeengestapeld in hokken, vetgemest, om daarna keurig verpakt in folie gerangschikt naast elkaar in de koelrekken te liggen. Zij konden tijdens hun korte leventje niet eens bewegen. De angst en pijn in hun oogjes willen we niet zien.
Foie gras, ganzen en eenden die met een trechter gedwangvoederd worden vanwege hun (zieke) lever. De helse pijn, wie hoort hen achter gesloten deuren? Laten we tijdens de feestdagen ook eens stilstaan bij hen.
Onze opvangertjes zitten veilig en warm bij onze opvanggezinnen, zij hebben geluk gehad.


22-12-2019
Dieren zijn geen kerstcadeautjes!

Deze 'cadeautjes' blijven minstens 13 jaar bij je.
Ze zijn niet om te ruilen en je moet er zelfs wat voor over hebben!
Adopteer bewust, dan zijn wij gerust.


22-12-2019
Welkom Marijn!

Marijn

Hij was 4 weekjes oud, toen hij bij zijn kattenfamilie werd weggerukt.
Een gezin wilde zo graag een kittentje hebben, dus zo jong mogelijk was toch wel het leukst.
Hij was ondertussen 7 weekjes oud, toen het noodlot toesloeg. Hij raakte bekneld tussen een zetel.
Een luid gekrijs, Marijn zat ertussen bekneld.
Alles heeft nog een paar uur geduurd, voordat hij werd bevrijd door mensen van een dierenartsenpraktijk. Ach kleine jongen toch!
Op de foto was geen breuk te zien, gelukkig, maar hij raakte echter deels verlamd. Zijn blaas functioneert niet meer, dus daarom gaat hij nu al schuivend in een pampertje door het leven.
Zijn baasjes wilden hem niet meer, zij opperden inslapen. Gelukkig kon de dierenartsenpraktijk het niet over haar hart verkrijgen, en besloten Marijntje in leven te houden.
Hij mocht met de assistente mee naar huis, waar hij tijdelijk heel goed verzorgd werd. Ondertussen werd er druk gezocht naar een oplossing, een plek waar Marijn terecht kon.
Wij werden benaderd en we besloten dit kleine ventje in onze armen te sluiten! Hij kreeg een nieuwe opvangmama met ervaring. Zij had tenslotte ook Dille tijdelijk mogen verzorgen ;-)
Wat een guitig kereltje is dat zeg! Heldere nieuwsgierige oogjes, op ontdekking. Zoveel te zien, zoveel andere katjes :-) En wat een hoop speelgoed! Nou... Marijn voelde zich meteen op zijn gemakje.
Op dit moment is hij zeker nog niet te reserveren. Laat hem eerst maar eens genieten, groeien en vriendjes maken. Daarna naar onze dierenarts voor alle noodzakelijke dingetjes ;-)
Welkom lief Marijntje van ons, geniet en ga op ontdekking! Komt helemaal goed met jou ♥


17-12-2019
Charity Tree voor...???

Vandaag kerstmarkt in Hasselt met een charity tree voor....

Zwerfkat in Nood! Jawel :-)
Vandaag is er een gezellige kerstmarkt georganiseerd door de studentenraad van de Hogeschool PXL.
En deze lieve mensen zamelen goederen voor ons in, en deze worden gezellig verpakt onder de kerstboom gelegd op deze kerstmarkt!
Indien jij denkt: "Hey wat leuk! Ik ben toch in de buurt, ik kom ook een cadeautje brengen!" Dat kan.
Gegevens staan op het affiche.
Dank je wel aan alle lieve studenten om dit voor ons te organiseren ♥


16-12-2019
Kerstfeest 2019 was geweldig!

Gisteren was het weer een geslaagde dag! Ons feestje was vol warmte, gezelligheid, interesse, liefde en steun.
Onze diertjes zijn flink verwend met zoveel cadeautjes!
De rondleidingen waren een succes, en een aantal sociale opvangertjes genoten met volle teugen van vele liefdevolle handen.
Dank aan onze vrijwilligers, donateurs en sympathisanten, samen hebben we er een onvergetelijke dag van gemaakt  ♥


13-12-2019
Katje "in the spotlight", Tijn ♥

Tijn

Hoi, ik ben Tijn!
Ik zit al meer dan 2 jaar in opvang, echt niet normaal. Ik was vroeger beschoten en er zat een kogeltje in mijn ruggenwervel, hierdoor raakte ik deels verlamd.
Het kogeltje werd verwijderd, maar de verlamming bleef. Ik heb wel na verloop van tijd, weer wat leren stappen, oefening baart kunst, nietwaar?
Ik ben een vrolijke gezette jongen, ik stap er blij op los, op mijn eigen speciale manier. Ik heb ondeugende trekjes, andere katjes achterna rennen, weliswaar ook op mijn eigen unieke manier, maar ik kan behoorlijk snel zijn!
Ik heb een paar vrienden hier, maar er zijn er ook een stel waar ik niet zo dol op ben. Ik heb niet zoveel met dominante katten, pfff.
Spelen doe ik niet echt, knuffelen daarentegen wel graag.
Mijn ogen zijn mooi, om in te verdrinken. Ik bekijk mijn opvangmama altijd met mijn meest aandoenlijke blik, en ze weet precies wat ik bedoel. Er is namelijk wel iets om rekening mee te houden, mijn blaas moet 2x per dag leeggemaakt worden, ik kan dat niet zelf.
Het is iets wat je even onder de knie moet krijgen, maar met wat oefening prima te doen. Vanwege het letsel in mijn rug, heb ik wat spondylose ontwikkeld, hier heb ik niet echt last van, ik kan me goed bewegen. Ja ik weet het, mijn plaatsingskansen zijn niet denderend, maar ik ga er dan ook eens lekker voor zitten!
Ik zoek iemand die mij met toewijding wil verzorgen, niet teveel andere katten, en die begrijpt wat ik nodig heb. Een beetje een speciaal persoon, zeg maar. En ik weet dat zulke mensen bestaan, al zijn ze niet in groten getale te vinden. Maar wellicht leest iemand mijn verhaal, kijkt in mijn grote groene kijkers en denkt: jij bent voor altijd de mijne, in voor- en tegenspoed. Klinkt best romantisch, toch!
Ik hoop dat jij mijn speld in de grote hooiberg wil zijn?
Knuffel van Tijn


13-12-2019
Welkom Fred!

Fred

Je bent lief, lieve jongen. Je hebt nogal wat meegemaakt he?
Deze karaktervolle kater kwam onlangs bij ons binnen. Met zijn dikke katerwangen, zijn zachte timide oogjes, plooiden zijn oortjes zachtjes naar voren.
Hij woonde al een tijdje in de buurt van het werk van de meldster, hij kreeg zijn hapje, zijn voorzichtige aaitje.
Echter, hij mocht niet blijven...
Fred kwam naar ons, maar hij liep de vangkooi maar niet in. Deze timide jongen liet zich niet zomaar vangen, wat we snappen.
Uiteindelijk was het zover. Hij was gevangen!
Onze dierenarts bekeek hem, en de bekende test werd gedaan: Aids-positief.
Ook bleek hij later via de western blot test, nogmaals positief te zijn.
Fredje kadetje, dat maakt niks uit. Voor ons maakt het niks uit, positief of niet, wij houden nu al van je.
Zijn smoeltje zo lief, tekent toch al een beetje het leven dat hij kende.
Das voorbij vriend, geen overleven meer. Nu enkel richten op de toekomst, en straks gaan we op zoek naar een huisje voor jou.
Jij lieve schat.
Alles is nog een beetje eng, nieuw, onbekend, we snappen dit.
Kom maar schat, je mag er zijn... jouw snoetje spreekt boekdelen en! Je lijkt enorm op de aids-positieve oprichter van Buddy Kat: Ollie. Ben je misschien zijn broertje of zo


13-12-2019
Samen voor dieren!

Maxi Zoo Lommel heeft Zwerfkat in Nood gekozen!
De wensen van onze opvangkatjes hangen in de boom. Denk in de kerstperiode ook aan de asieldieren en vervul één van hun wensen. Spring eens binnen bij de Maxi Zoo en dat mag natuurlijk ook in Lommel


10-12-2019
Hoe gaat het met Dille!

Dille is een tijdje geleden geplaatst bij lieve mensen waar ook ene Jazz ( met pampertje) woont. Dille had toen vele hartjes veroverd op Facebook. Een heerlijk onbevangen meisje met een handicap.
Dille is deels verlamd en kan niet op de kattenbak, net als haar nieuwe vriendje Jazz. Haar blaasje wordt meerdere malen per dag geleegd en daarna gaat ze weer als een raket er vandoor om te spelen!!
Haar baasje vertelt hoe het met haar gaat. En heel belangrijk... een handicap is 'maar' een dingetje, echt...

"Alles gaat super met Dille. Ze is zonder veel moeite helemaal opgenomen in ons gezinnetje en zij neemt op haar beurt graag de zorg op zich van de kittens die hier nog in opvang zijn, ze is een echt moedertje.
De eerste weken beperkte ze zich in de ruimte tot haar slaaphuisje en het zachte noppenmatje wat ik op aanraden van Sabine gekocht heb, maar ondertussen verplaatst ze zich over de ganse benedenverdieping.
Ze gaat ook meer en meer de hoogte in, de zetel, stoelen, huisje en zelfs de krabton beklimt ze. Mijn moederhartje stopt wel altijd even, als ze op het randje balanceert of terug naar beneden wil, maar ze trekt heel goed haar plan.
Buiten het feit dat ik haar blaas moet leegdrukken, merk ik eigenlijk weinig van het feit dat ze een gehandicapt katje is.
Zij en Jazz zijn beiden schuifelaartjes, maar dat zie ik niet meer, voor mij zijn ze alle twee perfect normale lieverdjes. Pas als er bezoek komt van mensen die dan zeggen: "Oh die kunnen niet stappen" of " Oh die zijn gehandicapt, hoe zielig", besef ik pas weer dat ze een handicap hebben. Maar dat definieert hen niet, dat is niet wie ze zijn, dat is niet hoe ik hen zou omschrijven. Dille is een lief, zelfstandig, speels, zorgzaam, sprankelend meisje dat de harten van iedereen die hier woont of eventjes verblijft gestolen heeft, zowel de twee als viervoetertjes.
Bij deze nogmaals bedankt voor het vertrouwen in ons om deze kostbare schat aan ons toe te vertrouwen."
Groetjes Veerle


08-12-2019
Kerstpakketten voor onze opvangers!

Doe jij weer mee?

Daar zijn we weer met onze jaarlijkse traditie!
We willen onze opvangers die met Kerst nog geen thuis hebben gevonden, ook fijne feestdagen bezorgen en gewoon iets extra's geven. We gunnen het hen, want zij horen erbij!
Help je ons mee en leg je straks een cadeautje onder de kerstboom voor één van onze opvangers? Momenteel hebben we 106 katten in de opvang! Ook onze Buddy's en Villa Vagebond katjes krijgen natuurlijk een leuk pakketje.

Er is keuze uit twee verschillende pakketten: medium en large.
De pakketten hebben een waarde van € 7,50 en € 15.
Laat ons dan op steun@zwerfkat.com weten welk pakket je wil schenken en aan wie?
Je ziet al onze opvangers staan op: http://www.zwerfkat.com/baasjegezocht.php
Wel even scrollen op de pagina, want de katjes zijn ingedeeld in te plaatsen, nog niet te plaatsen en/of gereserveerd.

Je kunt het bedrag overmaken naar Zwerfkat in Nood met vermelding van de naam van de opvanger:

Belgie: BE11 0013 8231 3048
Nederland: NL29INGB0009480375

Geef voor de zekerheid een tweede diertje op, voor het geval hij/zij al een gouden mandje heeft gevonden! Kun je zelf niet kiezen, dan nemen wij degene die nog niets kreeg. We zullen uiteraard geen enkel katje overslaan.
Wij zorgen ervoor dat jouw gekozen opvangertje een extra cadeautje krijgt tijdens de Kerst! We maken een speciaal album op ons Facebook, met de opvangers en hun pakket!

Samen maken we er een onvergetelijk kerstfeest van! Doe je mee? Namens alle opvangers alvast bedankt!


02-12-2019
Worden zij straks gedood?

Deze onschuldige wezentjes, deze mooie snoetjes, zij hebben niemand iets misdaan. Zij zijn op de wereld gezet en proberen er het beste uit te halen. Ook overleven, want dat moeten ze.
Zij waren met een 50-tal, wonende dichtbij het natuurreservaat in Bredene.
Ideale omgeving voor katjes zou je denken. Ze zijn er immers veilig voor verkeer. Maar... schijn bedriegt!
Agentschap Natuur en Bos (ANB) kreeg een vergunning om de gehele kolonie (een 60-tal zwervertjes) te vangen en dood te maken!

De klok begon te tikken... tik-tak, tik-tak.

De tamste katjes liepen al in de kooi. Zij kregen de executie. De dodelijke spuit bij de dierenarts.
Zes katten zijn al gedood.
Gelukkig zijn ze nu bij ANB bereid om een diervriendelijke oplossing te zoeken.
'Goed.' denk je dan, maar is echter een heuse voorwaarde aan verbonden! Wie geen huisje vindt, krijgt alsnog de dodelijke spuit.

Tik-tak, tik-tak

Wij nemen er al 10 over, ondanks onze drukte, ook al hebben we er eigenlijk geen plek voor.
Wij zoeken nu met hoge spoed opvang voor een 30-tal katjes!
Andere organisaties, opvanggezinnen, of echte adoptanten met een tuin, uitzetplaatsjes bij een boer, maneges etc. etc.
Zij worden vooraf gecastreerd/ gesteriliseerd, dus die zorg heb je al niet meer!
Er zijn redelijke tamme, bange en schuwe katten, daarom belangrijk om hen minstens 3 weken binnen (of in een bench in een stal) te houden.

De tijd tikt door, tik-tak, tik-tak...

Het is menens, dat is al gebleken. We zijn bloedserieus.
Wie is bereid om 1 of meerdere katjes uit deze levensbedreigende situatie te helpen? Alsjeblieft?
Contactgegevens: liefst na 18u bellen naar Olivia: 0486/40.36.16 of mailen naar olivia.s@live.be
Of gsm Zwerfkat in Nood: 0495-285127, duidelijk bericht inspreken op voice-mail.
Willen jullie alsjeblieft het bericht delen, is echt heel heel erg spoed... DANK JE WEL <3

Tik-tak, tik-tak...


01-12-2019
Onze aids-positieve katjes ♥

Vandaag staat in het teken van Wereldaidsdag, waarbij onze aids-positieve katjes zeker niet mogen ontbreken <3

Dinti, Bollie, Fie, Gabriel, Joep, Lola, Merlin, Mr. Crookshanks, Nilo, Noor, Robbie, Shafik, Sjarel, Toby en Winston, jullie zijn onze kanjers, onze lieve schatten, jullie zijn het WAARD.
De meesten van hen zoeken trouwens nog een fijn warm huisje! ;o)


01-12-2019
1 december Wereldaidsdag

Op deze dag staat men wereldwijd stil bij de ziekte aids.
Men vraagt internationaal de aandacht ivm de aidsproblematiek en roept solidariteit op bij de mensen.
Welnu, OOK voor onze aids-positieve katten zal het Wereldaidsdag zijn en ook zij vragen om erkenning en aandacht voor hun probleem!
Nog altijd is men te onbekend met het gegeven FIV ( Feline Immunodeficiency Virus) en denkt men dat zij een snelle dood sterven. Tevens is het fabel dat wij "mensen aids besmet kunnen raken van deze dieren" nog altijd niet van de baan.
In vele asielen wacht hen de dodenspuit en veel dierenartsen zijn nog altijd van mening dat euthanasie het enige geaccepteerde middel is.
Niets is minder waar en daar zullen wij elke dag tegen blijven strijden. Het geven van juiste voorlichting, geruststelling bij de eigenaren, het niet zomaar doden van FIV positieve katten is een MUST.
FIV positieve katten verdienen respect en erkenning!
Wij vangen al 16 jaar aids-positieve katten op. Daarbij komt nog, dat in 2006, onze unieke aids-positieve opvang Buddy Kat haar deuren opende. Honderden speciale katjes hebben al een warm onthaal gekregen en we gaan stug door.
Aids-positief is geen doodsbrief. Zij kunnen nog een heel lang en gelukkig leven hebben en kunnen zelfs sterven van ouderdom. Ook zij zoeken een warm huisje, omdat zij net zo waardevol zijn, net zoveel rechten hebben als ene gezonde kat.

Onze extra website: www.buddykat.be
Onze andere Facebookpagina: www.facebook.com/buddykat/


01-12-2019
Sinterklaas kapoentje




Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg