Ik mag mij aan de grote sprong wagen om mijn eigen familie te zoeken! Ik stel mezelf dan ook heel graag voor, beetje speeddaten zeg maar :) Mijn jonge leven had geen al te leuk begin. Ik ben samen met heel wat andere katten gevonden op een plek waar we het niet zo goed hadden. Jullie begrijpen hopelijk dat mijn vertrouwen in de mens daardoor wat beschadigd is. Mijn opvangmama zegt dat ik maar beter direct eerlijk ben tegen mijn toekomstige familie dus bij deze: “kijken mag (graag zelfs) maar aankomen niet”. Zo dan hebben we dat al gehad! Ik vind jullie mensen ondertussen zeker zo slecht niet maar hou jullie handen maar dicht bij jullie :) Tenzij je er liquidsnack mee geeft, dan vind ik die handen niet zo erg maar verder ben ik meer voor de platonische liefde. Ik zal nooit krabben hoor en wie weet leer ik ooit dat handen lieve aaitjes kunnen geven maar ik kan niets beloven!
Goed, nu zegt mijn opvangmama dat ik ook mijn positieve punten in de kijker moet zetten, daar gaan we! Ik hoor elke dag wel 10 keer wat een knappe jongeman ik ben, of dat echt zo is, mogen jullie zelf bepalen, ik ben eerder het bescheiden type :) Verder hou ik enorm van spelen, met de hengel samen met mijn opvangmama maar ik kan mij ook uren bezighouden met achter balletjes aan rennen. Als ik het spelen moe ben, slaap ik ook heel erg graag. Naast spelen en slapen ben ik ook heel goed in de kunst van ‘subtiel stalken’. Ik zei al dat ik niet aangeraakt wil worden ben maar ik ben wel graag bij jullie in de buurt. Ik vind alles wat mijn opvangmama -en papa doen en overal waar zij naartoe gaan super interessant, ik zou ook niet willen dat zij zich eenzaam voelen dus ik volg ze graag vanop een afstandje. Af en toe slaap ik al eens naast hen in de zetel! Als ik mijn opvangmama -en papa mag geloven ben ik een heel grappige kat om naar te kijken, ze lachen soms luidop met hoe ik speel of in welke houdingen ik slaap, trek ik mij niets van aan hoor, ik ben gewoon mezelf. En hopelijk is dat voor jullie goed genoeg!
Dus ben je er oké mee dat ik niet zo klef ben en nog wel een weg te gaan heb en hebben jullie al een lieve, sociale en liefst ook een wat speelse kat in huis die als mijn grote voorbeeld kan dienen, dan word ik heel graag jullie nieuwste familielid waar ik verder kan groeien, letterlijk en figuurlijk!
U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!