Hallo allemaal,
Mag ik me even voorstellen?
Ik ben Nobu een katertje van 3 jaar oud en samen met mijn zusje Kaya zijn wij gestart aan onze zoektocht naar een gouden mandje waar we samen naar toe mogen.
Onze opvangperiode was 1 groot avontuur waarbij ik en Kaya beide openbloeide en volop op ontdekking gingen. Ik nam al snel het voortouw en veroverde het hart van mijn opvanggezinnetje. Ze ontdekte al snel mijn favoriete bezigheid van de dag, namelijk eten. Ik ben zeker niet kieskeurig en lust nu echt alles. Al snel ontdekte ik ook al de krabkartonnen en krabpalen, die moesten er hier allemaal al aan geloven. Ik zit ook graag op de uitkijk: gewoon naar buiten staren, vogeltjes spotten, iedereen in het oog houden. Heel rustgevend trouwens, soms val ik ook gewoon in slaap aan de raam. Nog een belangrijke eigenschap van mezelf is dat ik heel nieuwsgierig ben, alles moet ik gezien hebben.
Mijn zusje Kaya had iets meer tijd nodig om te wennen aan ons opvanggezinnetje maar met babystapjes bloeide ze open en ik hoor mijn opvanggezinnetje heel vaak tegen haar zeggen dat ze echt super trots zijn op haar, het moet eerlijk gezegd worden ze is echt heel erg gegroeid in alles. Ook Kaya houd erg van eten het liefst van zo af en toe eens een extra snoepje of snackje, dan moet ik heel snel zijn. Kaya is grote fan van het speelhuisje dat we kregen voor onze 3de verjaardag. Zo een kartonnen huisje met verdiepingen waar ze zich rustig kan verstoppen om een heerlijk dutje te doen of om zich helemaal uit te leven op het krabkarton. Kaya vraagt ook steeds vaker om aaitjes, dan loopt ze spontaan naar onze opvangmama en papa en krijgt ze een heerlijke massage.
Wij hebben wel af en toe behoefte aan een rustig plekje gewoon voor onszelf, waar we gewoon ongestoord kunnen rusten en genieten.
Ons opvanggezinnetje zegt heel vaak dat ik en Kaya elkaar perfect aanvullen en wij elkaar sterker maken daarom is het ook heel belangrijk dat wij samen naar ons gouden mandje kunnen verhuizen. Want eerlijk gezegd, ik kan echt niet zonder mijn lieve zusje.
Andere katjes zijn zeker geen probleem want wij hebben hier 3 katjes leren kennen waar we al heel veel plezier mee beleefd hebben.
Veel liefs
Nobu en Kaya
Nobu wordt samen geplaatst met Kaya
Kan met katten: |
Ja |
Kan met honden: |
Onbekend |
Kan met grote kinderen: |
Ja |
Kan met kleine kinderen: |
Nee |
Moet naar buiten kunnen: |
Niet naar buiten |
Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!
|