Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Betsy Poes 4 jaar


Mijn naam is Betsy,
Sinds een paar dagen zijn mijn broertje Willem en ik opgenomen in een gastgezin.
Hiervoor woonden wij achter een houtstapel in Maasmechelen. Omdat het buiten te koud werd, en wij nog maar klein zijn en onze mama nergens te zien was, heeft een aardige man ons naar de Villa gebracht en van daaruit zijn we hier terecht gekomen.
Het is wel wennen hoor, het wonen in een huis met mensen en andere dieren.
Al die vreemde geluiden, geuren en dingen die bewegen. Dat zijn wij als buitenkat natuurlijk niet gewent.
Ik hou nog niet van al die drukte.
Ik vind de mensen nog erg eng en duik nog weg als ze me willen aaien. Mijn broer niet .
Die stoere vent geniet van de aaitjes.
Gelukkig hebben ze hier ook een aantal katten waar ik heerlijk mee kan spelen. Pauly en Chrissy , de andere opvangers, zijn mijn favorieten. Er loopt hier ook oude woef rond en die is groot. Pff blijf ik maar ff uit de buurt.
Het is wel fijn dat er 4 maaltijden per dag worden geserveerd. Hier hoeven we niets voor te doen. Komen zomaar.
Nee hier houden we het wel ff uit. Mijn broer en ik.


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg