Ik ben Abel en ben opzoek naar mijn eigen warme nestje! Het nestje waarin ik geboren werd, was dat alles behalve maar ik zie het leven momenteel door een roze bril en kijk niet meer achterom! Ik heb even wat tijd nodig gehad om te wennen aan dit nieuwe leven maar ondertussen voel ik mij als een prins in zijn kasteel. Mijn dag begint met het opwachten van mijn personeel bij hun slaapkamerdeur. Als mijn mensenvrouwtje eindelijk wakker is, eis ik mijn eerste aaitjes van de dag. Vervolgens zet ik de achtervolging in naar de keuken waar mijn ontbijt wordt klaar gemaakt, lekker! Na het eten en nog wat gespeeld te hebben, begin ik aan mijn lang schoonheidsslaapje. Als ik weer wakker word, ga ik terug op zoek naar mijn personeel om weer wat aaitjes in ontvangst te nemen. In ruil krijgen zij ook wat kopjes van mij Met wat geluk vis ik vandaag ook weer wat snoepjes uit de snoepjespuzzels Ik leid een echt luilekkerleventje momenteel maar ik zal toch ook even mijn prinselijke trots opzij zetten en openhartig zijn met jullie: ik kwam met niet zo veel zelfvertrouwen bij mijn personeel terecht. Ik heb al heel wat stappen gezet (ja aaitjes zijn echt wel fijn weet ik ondertussen) maar ik heb ook nog wel een weg af te leggen. Ik verschiet nog steeds snel van onverwachte geluiden of bewegingen dus doe het maar rustig aan met mij, ik bepaal graag het tempo Ik ben dus op zoek naar nieuw personeel dat ook veel geduld met mij heeft en mij met veel plezier de rest van mijn leven wil bedienen Graag heb ik het gezelschap van een lief, sociaal kattenvriendje in mijn nieuw kasteel. Ben jij de geschikte kandidaat? Stuur dan zeker een brief per postduif (of stuur een mailtje zoals dat tegenwoordig gaat), hopelijk tot snel!
U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!