Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Lucky Kater 6 maanden


Hey, hallo daar!

Ja,  mijn opvang mama zegt dat ik een heel bijzonder mannetje ben.
Echt zo een die ze nog nooit eerder is tegen gekomen in de opvang in al die jaren.
Ik ben echt geen alledaags kitten.
Ik ben echt een pittige, ik laat echt niet met me sollen.
Dus ik ben niet geschikt  als beginners katje. Je zal echt wat ervaring met katten moeten hebben voordat je mij een huisje kan bieden.
Ik ben een echt baasje en ja,  dat weten de groten hier waar ik tijdelijk woon. Ook als ik wil stoeien dan hebben ze maar mee te doen,  want ik hang  gewoon heel leuk in hun staart, om hun nek of ik bespring ze gewoon!
Tja,  ik krijg ook wel geregeld een mep,  maar daar trek ik me echt helemaal niks van aan en doe het gewoon nog een keer.
Ik kan ook lief zijn,  maar alleen als ik het wil en zin heb,  anders zet ik gewoon mijn tandjes in je handen, armen of in je kleren.
Alleen als ik het zelf wil kom ik bij je slapen, knuffelen en kusjes geven en eis dan ook echt alle aandacht  op. Zet je mij dan weg,  tja,  dan is het lieve schattige gelijk verdwenen en komt de baldadigheid gelijk weer!
In mijn nieuwe huisje heb ik dan ook echt vele uitdagingen en afwisselingen nodig om mee te spelen,  want word het saai,  dan komt de ondeugendheid weer en ga ik rottigheid uit halen.
Ook is een speelmaatje gewenst,  maar wel echt een die mijn streken doet waarderen en niet over zich heen laat lopen.
Voor nieuwe geluiden die ik nog niet eerder heb gehoord ga ik op de vlucht en kom pas terug als ik het vertrouw.
Dus echt vrij buiten is een no go,  want uit paniek zal ik echt onder een auto rennen.
Doordat ik de goede moedermelk van mijn mama gemist heb waar de juiste voeding voor mij in zit, heb ik wat kleine probleempjes overgehouden.
Ik heb wat  knikkende pootjes en met eten krijg ik altijd wat traanoogjes,  maar zelf heb ik er weinig last van.