Eos valt onder onze aids positieve katten.
Eos heeft een rood lintje voor haar naam,
omdat zij kattenaids (FIV) besmet is.
We zoeken een heel bijzonder baasje voor haar, maar tevens kan
men Eos op afstand adopteren.
Eos
Poes
9 jaar
>
Gezocht: Speel- en knuffelmens!
Hallo, ik ben Eos en op zoek naar een mens om me tegenaan te vleien, voetbal mee te spleen, dicht bij te slapen,- liefst in een bolletjes tussen de armen, samen vogels te kijken, te zonnen, te wassen – ja een mens moet ook likjes krijgen hoor, en als het echt moet te helpen bij het poetsen.
Ik hou dus wel van alle aandacht en vraag die ook als je thuiskomt, of zelf maar even naar een andere kamer bent gegaan.
Slapen doe ik graag overdag, maar ook s nachts, het liefst dicht bij je in je armen of op je, om je warm te houden.
Mijn vacht is zacht en ik verzorg die dan ook heel goed. Zeker na een speelpartij waar ik graag aan deelneem. Ik hou vooral van voetbal en veertjes jagen.
Ohja, ik ben ook wel FIV+ maar daar merk je niets van hoor. Het wil wel zeggen dat ik enkel afgeschermd naar buiten mag en dat doe ik wel graag. Buiten zijn er immers plantjes en vliegen waar je mee kan spelen, en een bakje met regenwater om uit te drinken, en zon om languit in te baden en te wassen natuurlijk.
Wil jij speelkameraad zijn voor een gezellige, lieve, nieuwsgierige dame met een jong hart, waar spel en streeltjes centraal staan? Here I am.
U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!