Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Eos valt onder onze aids positieve katten. Eos heeft een rood lintje voor haar naam, omdat zij kattenaids (FIV) besmet is. We zoeken een heel bijzonder baasje voor haar, maar tevens kan men Eos op afstand adopteren.

Eos Poes 9 jaar

>

Hallo, ik ben Eos en mijn opvangmama zegt dat ik een echte held ben.

Ik? Echt? Dat weet ik niet hoor.

Toegeven, het was niet altijd makkelijk, maar moeilijk gaat ook he.

Ik was een van de eerste opvangkatjes in het kattencafé, en amai dat was echt plezant. Ik ben dan naar een nieuwe thuis gegaan. T Was er leuk maar ik kreeg er wel iets te veel eten, denk ik. En het is zo lekker he... dus ik at altijd alles op.

Resultaat was dat ik een bolletje werd van bij 7 kg :/ en daardoor ook niet meer goed voor mezelf kon zorgen. Dat was wel lastig want ik vond dat ik een beetje stonk en ik had ook wel pijn aan mijn bibs daardoor. Ik wilde dan ook niet dat andere katjes en mensen te dicht bij me kwamen, snap je. Ik ben best fier hoor...

Nu ben ik dus op dieet en ik denk dat mijn opvangmama me daarom een held vind.

Want afvallen is hard werk: ik krijg bijvoorbeeld enkel dieet voeding, en mijn dagelijkse portie wordt afgemeten. Ik kijk goed na of de hoeveelheid wel klopt, want t mag niet te veel zijn, maar ook niet te weinig he. En ik wordt ook aangemoedigd om te wandelen en te lopen, maar weet je... ik begin het weer echt fijn te vinden 😊

Het gaat dus nu veel beter met me. Ik babbel met en snuffel aan de andere kat in huis, hou grote wasbeurten zodat al mijn haartjes goed liggen en er geen geurtjes meer zijn, spurt de trap al goed op en af, spring achter veertjes, voetbal met mijn opvangmama en laat me borstelen. Heerlijk toch. En als mijn energie op is, dan plof ik me ergens neer en slaap.

Ohja, ik ben ook wel HIV+ maar daar merk je niets van hoor. Het wil wel zeggen dat ik enkel afgeschermd naar buiten mag en dat doe ik wel graag. Buiten zijn er immers plantjes en vliegen waar je mee kan spelen, en een bakje met regenwater om uit te drinken, en zon om languit in te baden en te wassen natuurlijk.

Wil jij speelkameraad zijn voor een gezellige, lieve, nieuwsgierige dame met een jong hart waar niet het eten centraal staat maar wel spel en streeltjes? Here I am.

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg