Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Pookie Kater 7 maanden

Heb jij bij het begin van het nieuwe jaar ook goede voornemens gemaakt? Heb je misschien besloten om meer te gaan bewegen? Maar vind je het soms moeilijk om dat vol te houden?
Dan heb ik, Pookie, de ideale oplossing: haal mij gewoon in huis! Ik ben een speelse jongen van 7 maanden oud en zorg ervoor dat je op een leuke manier actief blijft. Mijn favoriete tijdverdrijf is spelen met de vishengel, en eens ik begonnen ben blijf ik makkelijk een paar uurtjes bezig. Goed voor jouw armspieren en we bouwen allebei conditie op: win-win dus!
Na de inspanning is het tijd voor ontspanning en kunnen we samen tv kijken, mijn andere grote hobby. Als je mij dan ook nog over mijn kopje en achter mijn oortjes kriebelt ben ik in de zevende hemel!
Zal ik je trouwens eens iets verklappen? Ik ben buiten geboren en bracht daar de eerste 2 maanden van mijn leven door. Ik was dus echt een wild katje toen ik bij mijn opvangmama aankwam en doodsbang van mensen. In het begin was ik dan ook totaal niet aan te raken en kwam ik alleen uit mijn verstopplek om te eten en naar het toilet te gaan. Beetje bij beetje begon ik echter te ontdooien, ik ging op ontdekking, begon te spelen, sloot vriendschap met de andere katjes hier en liet me uiteindelijk ook aaien en kreeg vertrouwen in mensen. Mijn opvangmama zegt me elke dag hoe trots ze op me is omdat ik ben opengebloeid tot een aanhankelijk, zachtaardig en lief katje. Ik kronkel om je benen als je thuiskomt, overlaad je met kusjes en hou je 's nachts gezelschap op bed.
Je moet echter ook wel weten dat ik door mijn verleden erg gevoelig ben. Dat betekent dat ik verandering en alles wat onbekend is waarschijnlijk altijd een beetje eng zal vinden en dus wat tijd nodig heb om me ergens thuis te voelen. Ik ben dan ook op zoek naar een rustige thuis, liever geen kleine en drukke kindjes dus. Een niet-dominant katje in huis vind ik oké maar is geen must, ik vermaak me ook prima in mijn eentje. En het belangrijkste: laat me op mijn eigen tempo wennen aan mijn nieuwe huisje. Ik zal misschien niet de eerste avond al naast je op de bank zitten, maar eens ik je vertrouw en je mijn hartje gegeven heb, is het voor altijd.
Kan jij mijn goede voornemen om dit jaar mijn eigen warme thuis te vinden waarmaken? Laten we dan snel afspreken, ik leg mijn vishengel alvast klaar!
liefs Pookie

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Nee

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg