Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Lori Poes 9 jaar

>

Yo!

Alles kits achter de rits? Heb je eventjes tijd voor mij? Ik mag mij voorstellen, dus hier komt ‘em! In een vorig leven, liep ik wat ziekjes te wezen. Kale plekken in mijn vacht en vreselijke pijn in mijn bekje, waren toen een dagelijkse bekommernis. Gelukkig mocht ik bij Villa Vagebond binnenkomen! Op de agenda stonden ten eerste: een operatie aan mijn salle à manger en ten tweede mijn vacht terug op zijn plooi laten komen. Letterlijk en figuurlijk;-).

Et voilà! Sinds kort ben ik helemaal opgeknapt en mag ik op zoek naar een nieuwe familie. Wat moet je meer weten van mij? Wel, ik ga er niet te veel kak aanhangen. Gewoon kort en bondig. Ik houd van rust. Chill en zen zijn belangrijke begrippen voor mij. Ik heb 4 jaartjes op de teller en ben dus nog in de fleur van mijn leven! Enneuh … verder moet je maar eens naar mijn filmpje kijken. Dan begrijp je wat ik bedoel.

Maar nu dé hamvraag! Bij wie mag gaan wonen? Want ik kan wel wat persoonlijke liefde en warmte gebruiken!


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg