Hoi hoi! Ik ben Flip! Of Flipje. Of Flipper. Of Vla Flip. Of FlipFlop! Eigenlijk maakt het me allemaal niet uit — als jij het zegt, kom ik al blij mauwend naar je toe. Staart in de lucht, oortjes omhoog, helemaal klaar voor een knuffel of een spelletje.
Ik ben drie jaar jong, en volgens de mensen hier de vrolijkste en liefste kat ooit. Nou, dat klinkt goed, hè? En eerlijk is eerlijk: ik ben gewoon blij! Altijd. Want er is zóveel leuks te doen!
Ik woon nu in een opvanggezin, samen met een stel kleine kittens. O, wat een boefjes zijn dat! Maar ik vind het fantastisch. Ik speel met ze, ik geef ze wasjes (want ja, iemand moet ze schoonhouden), en als ze te druk worden — tik! — dan krijgen ze een zachte, vaderlijke tik van mij. Ze kijken me dan met van die grote oogjes aan en hup, vijf minuten later liggen ze allemaal tegen me aan te spinnen.
De mensen hier noemen me “het zonnetje in huis”, en dat vind ik eigenlijk wel een mooie titel. Want ik houd van iedereen — van mensen, van katten, van knuffels, van eten (héél erg van eten).
Ik hoop dat er ergens een huisje is waar ik mag wonen. Eentje met gezellige kattenvriendjes, een paar heerlijke schootjes en handen die niet kunnen stoppen met aaien.
Als jij denkt: die vrolijke Flip hoort bij ons!, dan kom ik met een grote glimlach en m’n valiesje meteen naar je toe.
Tot snel?
Liefs,
Flip
| Kan met katten: |
Ja |
| Kan met honden: |
Onbekend |
| Kan met grote kinderen: |
Ja |
| Kan met kleine kinderen: |
Ja |
| Moet naar buiten kunnen: |
Niet naar buiten |
Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!
|