Heyhey! Ik ben Fabrizio.
Broertje van Molly en net als zij bijna vijf maanden jong. Samen zijn we langs de steenweg gevonden – niet echt de beste plek voor avontuurlijke kittens zoals wij, maar gelukkig belandden we in een superfijn gastgezin. Daar kregen we er nog een broertje bij: Jack!
Jack en ik? Wij zijn twee poten op één buik. We halen samen graag kattenkwaad uit – van gordijnen beklimmen tot onverwacht achter je enkels duiken... altijd iets te beleven met ons in huis.
Maar hé, ik heb ook een zachte kant. Til me op, wrijf over mijn buikje, en ik begin meteen te spinnen als een motortje.
Wist je dat ik kan apporteren? Jawel! Gooi de juiste muis, en ik blijf 'm voor je terugbrengen. Uren speelplezier verzekerd!
Ik ben een echte huppelkont, altijd nieuwsgierig, en altijd klaar voor actie. Maar ook lekker ondeugend – precies zoals een jonge kater hoort te zijn.
Ik ga op zoek naar een huisje waar al een lieve vriend woont. Of ik vertrek graag met mijn zusje of broertje. Met 2 is toch altijd leuker dan alleen.
Wil je graag mijn muisje eens komen gooien ? Maak snel een afspraak en wij worden ongetwijfeld dikke vrienden.
Kan met katten: |
Ja |
Kan met honden: |
Onbekend |
Kan met grote kinderen: |
Ja |
Kan met kleine kinderen: |
Ja |
Moet naar buiten kunnen: |
Ja |
Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!
|