Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Mollie Poes 5 maanden

Hallo! Ik ben Molly.

Een jonge poes van bijna vijf maanden oud – klein van stuk, maar groots in karakter.

Samen met mijn broer Fabrizio werd ik gevonden langs de steenweg. Geen ideale plek voor twee kleine kittens, maar gelukkig kwamen we terecht in een warm gastgezin. Daar kregen we er meteen een plusbroer bij: Jack.

Tja, als enige meisje tussen die twee kerels moest ik wel mijn mannetje staan. Fabrizio en Jack zijn echte deugnieten, maar ik laat me niet doen. Ik zie er dan misschien uit als een prinsesje, met mijn zachte vacht en elegante pootjes, maar onderschat me niet – ik kan heus wel mijn poten gebruiken in een speels gevecht!

Spelen? Daar ben ik dol op! Zeker als er hengels met felle kleurtjes aan te pas komen. Dan ben ik helemaal in mijn element. Toch heb ik ook een rustige kant. Ik lig graag hoog – ergens bovenop een kast of plank – lekker chillen terwijl ik mijn koninkrijk in het oog houd. Want met die twee sjarels om me heen, moet iemand de boel toch een beetje in de gaten houden.

Ik zoek een huisje waar al een vriendje aanwezig is of ik kom graag met 1 van mijn broers bij jou wonen.

Als je wil kennis maken met mij stuur dan snel een mailtje.

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Ja

Bijzonderheden: Geplaatst

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg