Hallo! Ik ben Molly.
Een jonge poes van bijna vijf maanden oud – klein van stuk, maar groots in karakter.
Samen met mijn broer Fabrizio werd ik gevonden langs de steenweg. Geen ideale plek voor twee kleine kittens, maar gelukkig kwamen we terecht in een warm gastgezin. Daar kregen we er meteen een plusbroer bij: Jack.
Tja, als enige meisje tussen die twee kerels moest ik wel mijn mannetje staan. Fabrizio en Jack zijn echte deugnieten, maar ik laat me niet doen. Ik zie er dan misschien uit als een prinsesje, met mijn zachte vacht en elegante pootjes, maar onderschat me niet – ik kan heus wel mijn poten gebruiken in een speels gevecht!
Spelen? Daar ben ik dol op! Zeker als er hengels met felle kleurtjes aan te pas komen. Dan ben ik helemaal in mijn element. Toch heb ik ook een rustige kant. Ik lig graag hoog – ergens bovenop een kast of plank – lekker chillen terwijl ik mijn koninkrijk in het oog houd. Want met die twee sjarels om me heen, moet iemand de boel toch een beetje in de gaten houden.
Ik zoek een huisje waar al een vriendje aanwezig is of ik kom graag met 1 van mijn broers bij jou wonen.
Als je wil kennis maken met mij stuur dan snel een mailtje.
Kan met katten: |
Ja |
Kan met honden: |
Onbekend |
Kan met grote kinderen: |
Ja |
Kan met kleine kinderen: |
Ja |
Moet naar buiten kunnen: |
Ja |
Bijzonderheden: Geplaatst
Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!
|