Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Fleur Poes 6 maanden

Hey, ik ben Finn, een stoere kater met een eigen wil. Ik weet wat ik wil en dat maakt het leven een stuk makkelijker .

Fleur is mijn grote zus. Als ik gewoon een beetje mopper, dan komt ze al aangerend. Whats up? Als ik uitleg dat ik die bal niet uit de ballenbaan gehengeld krijg, dan haalt ze haar schouders op en krijg ik een vriendelijke por.

Fleur en ik, we zijn onafscheidelijk, we houden heel veel van elkaar en dat is cool.

Voor eten kun je ons wakker maken, we smullen erop los. Binnen een paar seconden is het weg, we verbergen ons buikje en kijken jou dan heel sneu aan: Eten!!

Slapen is ook wel een dingetje. Ik (Finn) lig het liefst aan het voeteinde van jouw bed. Fleur kruipt er gewoon gezellig bij en samen houden wij de wacht over jouw dromen.

Knuffels komen we zelf halen, jij hoeft alleen maar te volgen .

We zijn dol op spelen! Dan vliegen we als twee raketjes door het huis en halen we de gekste capriolen uit.
Soms lijkt het wel een circus, maar dan eentje met veel spinnen en kopjes geven.

Dus stel je voor: jij en wij,  twee knettergekke pluizenbollen die samen rondcrossen, eten stelen, slapen als zoete snoetjes en knuffels opeisen... 

Klinkt als feest toch? 

Wij vinden van wel, dusss..

Heel veel kusjes,knuffels en hartjes van ons x

Finn en Fleur worden samen geplaatst !

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Ja
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg