Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Nala valt onder onze Speciale Zorg Katten. Nala heeft een rood kruisje voor haar naam, omdat zij chronisch ziek is. We zoeken een heel bijzonder baasje voor haar, maar tevens kan men Nala op afstand adopteren.

Nala Poes 12 jaar

>

Hey allemaal,

Ik ben Nala een kattin van 13 jaar oud maar dat zou je nog niet zeggen hoor! Ik ben opzoek naar een nieuwe BFF om de rest van mijn leven samen met door te brengen. Laat me ineens duidelijk zijn: een menselijke BFF, voor andere katten heb ik het niet zo.

Ik ben op zoek naar iemand die mij veel liefde en aandacht wil geven, daar hou ik wel van, veel kriebels achter mijn oren, ZALIG! Ik kan prima alleen thuis zijn, maar ik heb je dan wel gemist dus een BFF die af en toe eens van thuis werkt of niet altijd van zonsopgang tot zonsondergang weg is, vind ik wel fijner. Van thuis werken doen we dan trouwens wel samen, ik reserveer alvast een plekje op jouw bureau! Als we dan beste vrienden geworden zijn, volg ik je graag overal mee naar toe, ja zelfs tot in het toilet, laat die deur dus gelijk maar gewoon openstaan hoor, gezellig toch? 😉 Ik hou van een dagelijks speelmoment met mijn hengel, of ik storm zelf wat rond door huis, ik zei toch dat ik mij nog geen 13 jaar voel! Ik hoef geen tuin, maar door het (vliegen)raam een beetje naar buiten kijken maakt wel deel uit van mijn ochtendroutine. Had ik al gezegd dat ik heel graag geaaid word? Ook niet vergeten toe te voegen aan mijn ochtendroutine aub!

Ik kom wel met een kleine zorg, echt niet iets om van afgeschrikt te worden hoor, maar ik zeg het liever meteen: Ik heb een gevoelige spijsvertering en heb hiervoor aangepaste voeding nodig, iets duurder dan de voeding uit de supermarkt maar ik ben het echt waard hoor! Ahja en ik heb zo goed als geen tanden meer maar daar heb ik geen last van, ik kan nog prima eten 😉
Dus denk jij dat jij (en de rest van jouw gezin, oudere kinderen zijn prima als ze maar niet te druk zijn) in aanmerking komt om mijn nieuwe BFF te worden, neem dan zeker contact op om mij te leren kennen, ik kijk er al naar uit!

Kan met katten: Nee
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg