Forum VZW Zwerfkat in Nood II

Het is nu do 09 sep 2010, 12:31

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Opvangkittens bij Nautje
BerichtGeplaatst: za 31 jul 2010, 01:34 
Beheerder

Twee dametjes, eentje rood langharig en eentje rood(?)-zilver...
3 zusjes (2 rood-zilver, 1 rood) zijn mee naar een nieuw gastgezin, die er maximaal 3 wilden opvangen. Voor deze 2 ukjes was nergens anders plaats...

Het korthaartje heeft een open poepertje en diarree. Het langhaartje heeft niet al te beste oogjes.
Hun mama werd gisteren overreden, poes van de buren van de melder, ze zijn op vakantie, wisten niet dat ze zwanger was. Buurman vond de katjes...

Toen ze even alle 5 bij mij waren in de kamer ernaast en ontzettend gilden om eten, brak Cherry Blossom de kamer af. Ze wilde ERUIT! Ze wilde naar de kittens! Ik heb dus de gok genomen (Cherry Blossom en Chala ver genezen, de kittens gezond op wat traanoogjes na) en de kittens bij Cherry Blossom gezet, die ze meteen helemaal drooglikte (ze hadden even gebadderd want ze waren vreselijk smerig). Ze is nog wat onzeker, weet nog niet precies wat ze ermee aan moet, maar ik hoop dat ze de moederrol wat meer op zich gaat pakken, zelfs als ze geen melk meer heeft.

http://www.youtube.com/watch?v=xzFjDnp1w28

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh, en voor June komt volgende week zaterdag iemand kijken!

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2010, 00:36 
Beheerder

Cherry Blossom komt meer en meer in haar rol :)

Afbeelding

Ik moest ze wel aanleggen, maar ze is zeker 15 minuten voor ze blijven liggen. Op de aerosol ligt normaal een fleece, maar die lag nu op schoot om de kittens te voeden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2010, 09:12 
kat

O wat goed!! :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2010, 15:22 
kat

aach wat ontzettend lief van haar.
Ik heb er momenteel ook weer 3 bij en dat worden er woensdag 4, vanmorgen is de laatste ( hopelijk ) gevangen, zelf heb ik een moederpoes donderdagavond wezen vangen in gehucht bij Lommel en zaterdag heb ik nog een kitten gevangen en vanmorgen is het kitten wat rondliep gisteren gelukkig ook in de val gelopen.
Bange katjes van tussen de mais, de twee moederpoezen zijn vrijdag al geholpen via de gemeente Lommel en worden na 4-5 dagen weer uitgezet.
Woensdag ga ik het vierde kitten ophalen bij Marina, ik kan niet eerder helaas, gelukkig zijn er twee kittens van Brynn geplaatst en heb ik twee kittens meegenomen plus de kitten die net gevangen was.
Drie zijn er getygerd en eentje ( van mamapoes Lapje ) zwart-wit.
Heb ook namen en zal je even nog mailen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7