Forum VZW Zwerfkat in Nood II

Het is nu do 09 sep 2010, 12:37

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ik zoek een full time baan, mijn naam is Ben
BerichtGeplaatst: za 17 jul 2010, 11:27 
kat

Afbeelding

Sollicitatieronde 1
Ik ben Ben, mannelijk geslacht, geboren in 2008 te Dendermonde
Uiterlijk: zwarte blinkende vacht, stoere kop met van die smachtende oogjes. Ik heb een sportief uiterlijk, ik laat graag de haren op mijn benen groeien, dat maakt mij nog mannelijker.
Verder doe ik geregeld aan de fitness, zodat je tijdens het aaien mijn mooie spierbundels kan voelen.
Karakter: ik ben erg op mensen gericht, eigenlijk wil ik liefst mijn liefde enkel aan jou laten zien. Andere katten zijn leuk op tv of in foto albums, maar ik hoef ze niet perse te ontmoeten. Ik ben een solo man, snap je.
Aan al dat geroddel tussen die katten heb ik niet echt een boodschap.
Ik ben to the point, weet wanneer het etenstijd is, en zal je altijd even komen waarschuwen.
Wanneer u het een beetje koud heeft, dan weet ik dit ook. Dan kom ik uw schoot opwarmen, zodat u op uw gemakje naar het WK voetbal kan kijken.
Hobbys: luieren, op zijn tijd wat fitnessen. In mijn vorige leven was ik bewaker, ik hou alles in de smiezen. Geen huisalarm voor u, ik doe dit graag voor de hobby nu (Beetje alert om me heen kijken en wat ik niet vertrouw zal ik meteen gaan inspecteren).
Ik help u altijd mee poetsen, zowiezo. Ik kan echt wel de handjes uit de mouwen steken, geen enkel probleem. U poetst de vloer: ik loop met u mee. Ik ruik of het goed spul is, ik geef u de moed om door te gaan ( kopje hier, kopje daar), kortom: ik ben er niet vies van.
Baan: ik zoek een fulltime baan, ik ben erg flexibel. Ik werk graag overuren, ook snachts. Liefst thuiswerk, zodat ik niet zo vaak bij u uit de deur moet. Oeps, zei ik uw deur? ja, sorry, ik kan hier de huur niet meer betalen, moet nodig verkassen....
Hopelijk raak ik door de eerste ronde heen... ik hoop spoed op een positieve reactie.
Miauw, Ben

Profiel  

Berichttitel: Re: Ik zoek een full time baan, mijn naam is Ben
BerichtGeplaatst: za 17 jul 2010, 11:28 
kat

filmpje Ben...

http://www.youtube.com/watch?v=2Fi8tUh46ic

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]