Het was gister weer tijd voor de jaarlijkse enting en de check van hart etc. voor Floortje (aka Anneke) dus ik dacht dat willen jullie vast ook wel weten.
Bij de dierenarts moest ik in de behandelkamer 2 keer kijken of het wel mijn eigen kat was die uit het mandje kwam..... In de wachtkamer zat ze al flink te sjaggen, brommen, mopperen en zo, maar in de behandelkamer wauw Floortje was in ene heel groot en breed, had een megastaart, oren plat in haar nek en ze gaf me daar een live concert. BLIJF VAN MIJN LIJF JA!!
Voor degene die Floortje (Anneke) niet kennen, ze is nogal klein van stuk en echt superlief, thuis ook nooit sjaggie, maar altijd blij, nieuwsgierig en vrolijk. Haar reismand had ze vol gepoept, zij is geen stress eter zoals ik maar Floortje is een stress poeper. Dat wist ik al want van Maastricht naar Utrecht was het twee jaar terug ook groot feest....

Eenmaal uit de mand op tafel ging het verder prima trouwens.
Anyway samengevat, Floortje is glansrijk door de keuring, haar hartje is stabiel en de hartruis ook. Een tussentijdse echo vindt hij niet nodig ik kan gerust wachten tot september. Floortje is een ons aangekomen sinds de laatste keer dat ik er was, maar ze kan het hebben, ze weegt nu 3,4kg. Goed gespierd verder. Prik erin, piep zei Floor en daarna mochten we naar huis. En met een lichtere portemonnee, een happy healthy Floortje en een zak Hills j/d en niet te vergeten Fortekor kwamen we weer thuis. Met een smile op mijn gezicht dat wel want mijn kleine lieve poezekind is goedgekeurd!