Forum VZW Zwerfkat in Nood II

Het is nu do 09 sep 2010, 12:26

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: weer even terug
BerichtGeplaatst: do 24 jun 2010, 21:42 
senior

nou een poosje weggeweest van het forum daar ik dus niet meer thuis woon en even tijdelijk in een van onze huurhuizen woon en ja met een hoop katten die dus op mijn pad kwamen en ja ik zit dus nog steeds in die straat nu te steriliseren zonder hulp
ze voeren de katten en ik zeg nee niet voeden dan is die kat dus in 5 minuten in de trap en nu zitten die vroegere vriendinnen nog steeds mij niet te helpen en ik ben dus eigenlijk vorig jaar zomer in dat huis gegaan een jaar geleden en nog moet ik twee katten vangen
een eentje is dus in het vreoge stadiuim van verwachting en ja ik vroeg even achter de deur te staan en ja dat do3en ze niet en ze willen dus denk ik katjes
nou ik ben alle katten bijna tam gemaakt en die wonen dus nu binnnenshuis in dez3elfde straat en ja ze komen dus nu allemaal aan de voordeur die open is en de katjes komen naar binnen en weer naar buiten. de katjes die daar in die straat zijn.
als ik ga verhuizen neem ik twee die ik gesterilseerd heb en ingeent dat doe ik ook met de katjes die dus naar mensen zijn gegaan indezelfde straat en nu een huisje hebben daar ik katten tam maken leuk vind. en ja de wilde katjes die dus eigenlijk gewoon niet echt wild ziujn maar gewoon alleen maar gevoerd zijn over de jaar en ja ik maak ze dus tam en breng naar de dierenarts voor inenting.
en nu nog twee dus wat ik doe? ik open de voordeur zet eten overal over de grond en dan komen ze binnen en kunnen de woonkamer in en de keuken die dus open is van de woonkamer en dan sta ik achter de deur en door de opening zie ik ze komen en dan wacht ik tot ze ver genoeg zijn en dan de deur dicht. kat is binnen kan niet naar buiten en niemand in de straat voert ze dan en dan de volgende dag naar de dierenarts en ik was dus heel gelukkig daar er altijd iets verkeerd was katten gevecht bijten in de pootjes dus even een weekje thius met antibiotic en ja als het dan een vriendelijke is ook even een inenting dazt ze een huisje vinden ja die vliegen weg. en ja de catflue eentje met leukemia die in de straat was gegooid en ja die had ik dus gelukkig op het goede moment dat de andere het niet zouden krijgen maar heel zielig in de laatste uurtjes dacht het was de catflue een bloedtest en ja leukemie maar te laat ontdekt en ze moest inslapen
heb haar naar de dierenarts toen gedragen toen ik haar vond een wild katje kon niet meer lopen en ja even een paar knuggfels naar de dierenarts en na drie dagen zeiden ze te laat.
moest dus inslapen. en ja dus een paar met de catflue dus alle katten in de st4raat nu gezond, heb ik eindelijk permissie voor een zwarte nar maanden gezeurd te hebben en ja een teen moest eraf katten bijt en ja even een paar dagen binnen vandaag heeft de dame haar opgepaklt en nou weet ze wat er g3ebeurd als katten vechten, en de katjes van die tuinen waar ik het over had ja een van die katjes werd heel mager en verloor haar, dus bloedtest goed ja fleallergie en nu dus een inenting en in twee weken naar buiten en haar broer zit dus nu ook biuj mij om haar company the houden en nu zijn ze bijna helemaal tam dus alle katten in de streaat zij gedaan.
op twee na die zagen me achter de deur en ik zeggen tegen die vriendin even achter de deur staan en nee doet ze niet die zijn gek vragen mij te komen helpen 4en nee hoor
kijken liever tv en in de straat was ook een nieuwe en ik vroeg of ze konden stoppen met voeden nee hoor, en ja nu dus ergens weert katjes zwart ja van de kat met die teen
maar het jeeft een jaar geduurt voor ongevoeer 13 katten en als ik naar mijn andere vriending ga heb ik ze in 5 minuten in een andere straat 7 katten ja ze voeren niet
dus nu ga ik bij een man in de tuin en dan ga ik even eentje vangen want die kat was dus een vrouwjtje nou de mannetjes katten zijn nu allemaal geholpen dus nog twee vrouwtjes
en de katjes jonge katjes hoorde ik zijn zwart dus ga kijken hoe oud ze zijn
ik ging in dat huis wonen om even een paar katjes te steriliseren met geen help
en nu is het makkelijk achter de deur
ik ben even op mijn oude computer even op bezoek en denk om naar holland te gaan
en ja ik heb nu 9 katjes mijn shadow muffin en een paar van een huis heb ik misschien al een keer geschreven maar een vrouw gaf mij een paar katjes met een leugen dat vertel ik wel een andere keer als ik dat nog nie tgeschreven had
en ja die zijn nu allemaal heel gezond
wou dus even laten weten dat ik er nog ben en ja nu ook een soort kattenhuis.
en ja nog steeds aan het proberen katjes te helpen.
die vriendin is een kat aan het voeren die ik naar de straat haalde om te vaccineren
en die ging naar buiten per ongeluk en die voert ze en ze blijft voeren om dat ze gemeen is en diee katy is daar sinds vorig jaar in haar tuin en ze gaf een katje aan mijn dochter een keer om te hebben daar het ingeient was en niet bij haar katten kon en ik kan die straat niet uit zonder ide kat die moet in de trap
en ze is nou oook die minnie aan het voeren en die moet sinds april naar de dierenarts voor haar booster en een andere kat minnie partner sparky ide moet naar de dierenarts voor een checkup voor zijn tanden. ze is zo vervelend. en zij vroeg mij vroeger voor mijn help.
dat mens is gek. zie die booster voor elk jaar is voor leukemie en ik wil haar altijd haar protectie hebben.
maar ja.
denk dat ik een soort vakantie ding ga doen voor katjes dus ga ik een huisje zoeken in holland om dan in de polder ergens te huren.
van de week schrijf ik even meer.
deze computer is niet van mijn huis
ik heb nog niet alles kunnen lezen vna het website
laat jullie nog wel horen hoe alles gaat met de katten

Profiel  

Berichttitel: Re: weer even terug
BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2010, 15:13 
Beheerder

Hey Carla,
welkom terug!

Nou, je hebt het er maar druk mee :(
Wat een verhalen allemaal weer zeg...

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2010, 19:49 
senior

Hoi! Jeetje zeg, die katjes allemaal boffen maar dat jij er voor ze bent. Wat zouden ze zonder jou...
Sterkte met alle drukte die dit met zich meebrengt en alle zorgen.
Fijn weer van je te lezen.
Petje af voor jou!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2010, 15:17 
senior

hi

even voor een paar minuten op de computer
heb dus nu een aantal katjes weer. zzie waar ik woon is een drukke weg er is een kerk
met een stuk grond nad hoop tuinen(kun je niet in) daar achter zijn kleine huisjes van de kerk(bejaarden kun je niet in hun tuin) dan krijg je tuinen met huizen in de maudlinstreet
kun je ook niet in die tuinen.in de tuinen van de huizen :D van maudlinstreet kan ik wel want die kjomen op ene laantje uit waar mijn huis is en daar uit mijn raam zie ik het gemeentehuis met een heel groot stuk grond met een hotel en ja katten leven in groepen en gaan niet naar de andere groepen dus overal in tuinen zitten dus groepen :D en die vreindinnen konden alle katten in de straat en ik zag aldoor weer niewe op een muurtje maar in de tuinen van mewnsen mag ik niet ook al wisten ze dat ik kwam om the helpen??? dus we haddedn twee kleine poesjes nodig :D :D en ja ik liep langs een niew laantje en ja een poesje in de heg en s'avonds 2 poesjes??? ik aanbellen aan dat huis POLEN :D die zijn vlug ook. ja konden weg gehaald worden.
4 en de moeder en een andere van vorig jaar nest??? zitten dus ny bij me thuis
dus het raadsel is opgelost alle vrouwtjes katten in de straat????????????
gheolpen :lol: :lol: :lol: op twee na in verwachting en de ene die mensen mij hadden verteld was van ieamand en gesteriliseerd?????????liep dus even over de straat met een niewe kleine pasgeboren poes in haar mond en over het muiurtje sprong ze dus niet geholpen. en een andere die daar altijd was maar die ik nooit zag.
dus nu in de lente :D :D :D :D :D :D een hoop honden blaffen en die gekke mensen kunnen nie tslapen :D :D want ik weet nu waar ook alle kattje zitten.
als ik dat vorig jaar had geweten was de straat in 2 weken gedaan.
dus de laatste poesjes heb ik en 3 katjes bij me thuis. 2 geholpen??nummer 3 de moederkat maandag. ja en die vriendin vertelde me dat haar tante in de kleine huizen bij de kerk alle jonge poesjes vangt over de afgelopen jaren en dus naar de dierenarts bracht daar de mensen in de straat zse maar laten jongen krijgen en dan jaren later naar de dierenarts met de dierenbescherming dus ze zegt het is beter als het gelijk gedaan word anders word het later gedaan als ze moederpoezen zijn.
ja in de straat laten mensen ze dus ook jkaren gewoon vermenigvuldigen en dan de dierenberscherming roepen. de poes die ik heb van de straat had kleine poexzen en die zijn toen weggehaald vorige maand en hadden de katte flue. hoorde ik later.
en als ze me die kat vorig jaar laten helpen???haden die poesjesd nie tgeboren geweest.
well nu hebben ze in de lente geen poezen meer.
twee poesjes krijgen morgen een controle en dan heb ik waarscyijnlijk een huis voor 2 volgende week. en de anderee ook wel daar ik ze weggeef met een inenting.
wel leuke poezen. mij camera is kapot.
dus bijna klaasr in de straat.
ja en als een vriendin niet had gezegd dat de ene van iemand was hadden nou ook die kleine poezen niet geboren gworden want als die groter worden gaat die gekke tante ze zoeken en dan naar de dierenarts brengen. die will alles in laten slapen zegt ze. alle katten moeten inslapen zei ze. en ik zag een klein katje in een raamkozijn en ja als dat naar buiten gaat???????????????????????en bij die tante van die vriendin in de tuin?????
denk dat ik moregen tog even tegen die direnarts ga zeggen wat ze doet.
want alle jong3e katten brengt ze zij mijn vriendin. tock gek.
zal van de week meer schrijven.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2010, 08:02 
senior

hey, welkom terug!

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 07 sep 2010, 21:30 
senior

hi
ik hev geen computer waar ik ben en ik ben even werer voor een paar tellen op dezes computer
de moederpoes van de jonge poezen 3.5 maanden is dus gisteren geholpen
was weer in verwachting maar dat wist ik niet . dus die zijn weggenhaald met de sterilisatie.
dat hoorde ik later. zes zeiden dat het the veel had geweest voor haar met de andere poezen ook. dus ja 3 katjes nou in huis sinds twee weken gesteriliseerd.
zie die worden gevoed maar niet geaaid dus dat doe ik :D en dan kunnen ze binnen.
zie mensen willen ze wel binnen maar zijn bang gebeten the worden.
dus ik haar de bijt uit poezen. als ze klein zijn :lol: heb mijn tetanus behad jaren geleden en toen een poesje mij beet die wou ik heel gauw tam maken is nu binnen bij een kennis :lol: ja ik wists dat het ging bijten nu niet meer :lol:
maar deze katjes bijten niet hele mooie katten mijn camera doet her niet
zal een vriendin camera lenen
zit er over the denk3n huis te verkopen ene huisje ergens in een weiland in holland
en dan poezen mee nemen naar holland en een soort vakantie ding doen voor huisdieren
maar in kilkenny zijn de dieren pensionnen niet zoals holland
hier slapen ze niet in alleen als ze heel ziek zijn en er geen hulp meer is as de dierenbescherming katjes trapt
dus nu nog maar 5 mannethes katten
en twee katten die net jonge poezen hebben in de straat en ik ben zo kwaad had ze vorig jaar kunnen steriliseren maar ze lieten het me niet doen
zulke stomme mensen in die straat
nou zijn er poesjes en die hadden niet geboren hoeven te zijn
maar nog een vrouwtjes katje en dan is mijn missie compleet

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2010, 07:34 
senior

De katjes boffen dat jij op hun pad bent en fijn dat je missie bijna voltooid is.
Leuk als het je een keer lukt, fotoos te zetten.
Groetjes, Nicolet.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ]