hi
even voor een paar minuten op de computer
heb dus nu een aantal katjes weer. zzie waar ik woon is een drukke weg er is een kerk
met een stuk grond nad hoop tuinen(kun je niet in) daar achter zijn kleine huisjes van de kerk(bejaarden kun je niet in hun tuin) dan krijg je tuinen met huizen in de maudlinstreet
kun je ook niet in die tuinen.in de tuinen van de huizen

van maudlinstreet kan ik wel want die kjomen op ene laantje uit waar mijn huis is en daar uit mijn raam zie ik het gemeentehuis met een heel groot stuk grond met een hotel en ja katten leven in groepen en gaan niet naar de andere groepen dus overal in tuinen zitten dus groepen

en die vreindinnen konden alle katten in de straat en ik zag aldoor weer niewe op een muurtje maar in de tuinen van mewnsen mag ik niet ook al wisten ze dat ik kwam om the helpen??? dus we haddedn twee kleine poesjes nodig

en ja ik liep langs een niew laantje en ja een poesje in de heg en s'avonds 2 poesjes??? ik aanbellen aan dat huis POLEN

die zijn vlug ook. ja konden weg gehaald worden.
4 en de moeder en een andere van vorig jaar nest??? zitten dus ny bij me thuis
dus het raadsel is opgelost alle vrouwtjes katten in de straat????????????
gheolpen

op twee na in verwachting en de ene die mensen mij hadden verteld was van ieamand en gesteriliseerd?????????liep dus even over de straat met een niewe kleine pasgeboren poes in haar mond en over het muiurtje sprong ze dus niet geholpen. en een andere die daar altijd was maar die ik nooit zag.
dus nu in de lente

een hoop honden blaffen en die gekke mensen kunnen nie tslapen

want ik weet nu waar ook alle kattje zitten.
als ik dat vorig jaar had geweten was de straat in 2 weken gedaan.
dus de laatste poesjes heb ik en 3 katjes bij me thuis. 2 geholpen??nummer 3 de moederkat maandag. ja en die vriendin vertelde me dat haar tante in de kleine huizen bij de kerk alle jonge poesjes vangt over de afgelopen jaren en dus naar de dierenarts bracht daar de mensen in de straat zse maar laten jongen krijgen en dan jaren later naar de dierenarts met de dierenbescherming dus ze zegt het is beter als het gelijk gedaan word anders word het later gedaan als ze moederpoezen zijn.
ja in de straat laten mensen ze dus ook jkaren gewoon vermenigvuldigen en dan de dierenberscherming roepen. de poes die ik heb van de straat had kleine poexzen en die zijn toen weggehaald vorige maand en hadden de katte flue. hoorde ik later.
en als ze me die kat vorig jaar laten helpen???haden die poesjesd nie tgeboren geweest.
well nu hebben ze in de lente geen poezen meer.
twee poesjes krijgen morgen een controle en dan heb ik waarscyijnlijk een huis voor 2 volgende week. en de anderee ook wel daar ik ze weggeef met een inenting.
wel leuke poezen. mij camera is kapot.
dus bijna klaasr in de straat.
ja en als een vriendin niet had gezegd dat de ene van iemand was hadden nou ook die kleine poezen niet geboren gworden want als die groter worden gaat die gekke tante ze zoeken en dan naar de dierenarts brengen. die will alles in laten slapen zegt ze. alle katten moeten inslapen zei ze. en ik zag een klein katje in een raamkozijn en ja als dat naar buiten gaat???????????????????????en bij die tante van die vriendin in de tuin?????
denk dat ik moregen tog even tegen die direnarts ga zeggen wat ze doet.
want alle jong3e katten brengt ze zij mijn vriendin. tock gek.
zal van de week meer schrijven.