Twinky

Kater
5 maanden

Yo! Twinkie hier 👋
Ik ben op zoek naar een bestie bij wie ik voor de rest van mijn leven mag blijven.
Ik was al eens geadopteerd vóór ik bij Zwerfkat terechtkwam, maar helaas hebben die mensen mij en mijn zus gewoon gedumpt, alsof we oud speelgoed waren. Gelukkig konden we terecht bij onze opvangmama, die ons met open armen ontving.
Mama zegt dat ze niet begrijpt hoe iemand zulke lieverds kan wegdoen — maar ja, sommige mensen hè… 🙄

Volgens haar ben ik voor mijn leeftijd al een flinke, stoere kerel, maar als het op knuffelen aankomt, noemt ze me een grote baby. Poeh, een baby… ik?
Oké, eerlijk: ik hou wél van knuffels 😸. Soms heb ik gewoon even extra liefde nodig, en dan kom ik lekker in je armen liggen voor een innige omhelzing.

Daarnaast ben ik ook een geweldige hulp in huis! Ik help graag met eten maken (lees: proeven 😋) en bij de afwas (nou ja… vooral kijken wat er nog te snoepen valt).

Dus… heb jij een plekje in je huis én hart voor een stoere knuffelbeer met humor?
Laat dan snel iets van je horen en spreek met mama af – ik kan niet wachten om mijn forever bestie te ontmoeten! 💛🐱

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!