Hallo, ik ben Selena – een prachtige zwarte dame met een fluweelzacht karakter. π€
Wie mij eenmaal leert kennen, ontdekt al snel: ik ben een knuffelkat. En als ik je vertrouw… dan kom je nooit meer van mij af!
Een tijdje leefde ik buiten. Lieve mensen gaven me eten, maar anderen zagen dat ik het moeilijk had: mijn mondje deed pijn en ik moest veel niezen. Gelukkig kreeg ik hulp en mocht ik naar een opvangmama van Zwerfkat in Nood. Zij nam me mee naar de dierenarts. Ik kreeg medicijnen en toen ik weer sterk genoeg was, werd ik geopereerd. Mijn tandjes waren er erg slecht aan toe, dus nu heb ik alleen nog twee hoektandjes. Maar laat je niet foppen: ik eet nog steeds als een echte bouwvakker! πΈπͺ
En dan iets heel speciaals aan mij… mijn tongetje steekt altijd een beetje uit. Mijn opvangmama probeert dat op foto’s te verstoppen, maar dat lukt haar nooit – lekker puh! π
Zij zegt altijd dat dit mij uniek maakt, en dat geloof ik maar al te graag.
Ik ben de perfecte gezinskat: ik kom graag neusje-aan-neusje met mensen, lig heerlijk in je armen en knuffelen… dat vind ik het allerbeste wat er is. Kinderen? Geen enkel probleem. Hoe meer knuffelaars, hoe meer vreugde!
Ook breng ik graag tijd door bij het raam, dromend over vogels, wolken en – heel eerlijk – over mijn eigen gouden mandje. Een warm, veilig thuis met personeel dat mij voor altijd in het hart sluit.
Ben jij dat misschien?
Vul dan snel het adoptieformulier in – ik sta al klaar met mijn tongetje én mijn hart.
Dikke kopjes,
Selena
Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!
|