Hooooi allemaal!
Ik ben Amisu, het stoere zusje van Ami! Weet je wat ik het allerleukst vind? Als mijn opvangmama gaat poetsen! Dan heeft ze zo’n emmertje met sop staan — en dat is voor mij natuurlijk één groot avontuur. Ik vind het geweldig om daarin te hengelen! Het grappigste is: als ze eindelijk klaar is met poetsen, kan ze eigenlijk meteen weer opnieuw beginnen… want ik heb natuurlijk alles nat gemaakt. Leuk, hè?
Naast mijn gekke streken ben ik ook een echte knuffeltante. Ik laat graag mijn motortje horen als ik knuffels krijg — dat heb ik goed geleerd van mijn opvangmama, die ons vanaf het begin met veel liefde heeft grootgebracht. Zo weet ik dat mensen héél lief kunnen zijn, en dat laat ik dan ook graag zien.
Het flesje vond ik vroeger heerlijk, maar nu geniet ik vooral van lekker natvoer — dus dat moet je zeker in huis hebben!
Andere katten en honden? Geen probleem! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Daarom zou ik het superfijn vinden om bij iemand te wonen waar al een maatje is om mee te spelen en knuffelen. Nou, ik moet weer gaan hoor… de emmer met sop staat alweer klaar, en ik ga mijn opvangmama even “helpen”!
Dikke knuffel van Amisu
Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!
|