Flicka

Poes
10 jaar

Goede dag, lieve kattenvriendjes en toekomstige personeel,

Mijn naam is Flicka, een prachtige en zachtaardige schildpaddame met een zacht karakter en een groot hart.
Ik woon al een hele tijd in de opvang en heb hier veel geleerd, veel meegemaakt en vooral veel geduld gehad. Maar nu is het moment eindelijk daar: ik mag op zoek naar mijn eigen gouden mandje, een plekje waar ik écht thuis mag komen.

Mijn leven is niet altijd makkelijk geweest. Ik heb wat medische bagage, maar laat je daar vooral niet van schrikken. Met mijn dagelijkse pancreatine en mijn trouwe vlozaad gaat het namelijk heel goed met me. Mijn darmen blijven rustig, mijn buikje doet geen pijn en ik voel me dan gewoon een tevreden dame die volop van het leven kan genieten. Mijn verzorging is duidelijk en goed te doen, en ik werk altijd netjes mee — beloofd.

Wat mij écht gelukkig maakt? Knuffelen. Heel veel knuffelen.
Aandacht, zachte handen, lieve woorden… ik krijg er geen genoeg van en kom het ook gerust zelf halen. Ik ben een echte mensenkat en geniet enorm van gezelschap. Andere katten vind ik prima hoor, dat is geen probleem, maar het is geen vereiste. Ik kan ook heel goed gelukkig zijn als enige prinses in huis, zolang mijn nieuwe personeel maar voldoende tijd heeft voor liefde en knuffels.

Over eten gesproken… dat is ook een belangrijk onderwerp.
Mijn nieuwe huis moet natuurlijk beschikken over een goed gevulde voorraadkast met lekker natvoer en onweerstaanbare snoepstaafjes. Daar doe ik namelijk alles voor — echt alles.
Ik weet precies hoe laat het eet- en snoeptijd is, dus een wekker zetten is niet nodig. Ik meld me vanzelf wel, luid en duidelijk, want service en punctualiteit staan bij mij
hoog in het vaandel.

Ik ben een gezellige, sociale dame met karakter, humor en een duidelijke mening. Ik hou van rust, regelmaat, liefde en vooral van samen zijn. Als jij op zoek bent naar een maatje voor het leven, iemand die je dagelijks begroet, bij je komt liggen en je huis vult met warmte, dan zou het zomaar kunnen dat wij perfect bij elkaar passen.

Mijn koffertje staat al klaar, mijn snorharen staan op scherp en mijn hartje staat open
Wacht dus niet te lang… wie weet zien we elkaar binnenkort.

Dikke knuffel en kopjes,
Flicka

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!