Saar

Poes
1 jaar

Mag ik jouw nieuwe huisgenootje worden? 🐾

Hoi, ik ben Saar! 

Een jonge volwassen poes met een groot hart en een liefde voor aandacht. 

Ik ben graag bij je in de buurt – of je nu op de bank zit, aan het koken bent of zelfs aan het klussen. Ik ben nieuwsgierig, vrolijk en volg je overal naartoe. 

Als de bel gaat, kom ik meteen kijken wie er is, en als je weggaat, hobbel ik gezellig met je mee tot aan de deur. 

Ik ben geen schootkat, maar ik lig wel altijd graag dichtbij. Gewoon samen zijn – dat vind ik het fijnst.

Harde of onverwachte geluiden deren me niet, behalve de stofzuiger – dan kies ik liever voor mijn mandje of een plekje op de vensterbank.

Met andere katten heb ik niet zoveel op. Die jaag ik weg of ik laat duidelijk weten dat ze niet welkom zijn.

Ik wil mijn mens graag helemaal voor mezelf. 

Daarom zoek ik een rustig huisje zonder andere huisdieren of kinderen. Een balkon of veilige tuin is mooi meegenomen, maar als ik binnen bij jou mag zijn, ben ik ook helemaal tevreden.

Eten? Daar ben ik een beetje kieskeurig in: ik wil alleen harde brokjes en kattenmelk – zonder water erbij, want ik laat me niet foppen. Natvoer sla ik over.

Ben jij veel thuis, hou je van een gezellig maatje om je heen, en heb je plek in je hart voor een lieve, nieuwsgierige poes zoals ik? 

Dan ben ik misschien precies wie je zoekt – en maken we samen de komende jaren extra mooi.

Liefs,
Saar 🐱

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!