Hallo, Rosie hier!
Eerlijk gezegd, durf ik mezelf niet voorstellen maar mijn opvangmama zegt dat ze eindelijk klaar is om mij los te laten, omdat ik eigenlijk klaar ben voor een nieuwe thuis. Ik heb wel een oogkusje en duwtje in de rug nodig maar hier komt het…
Ik ben een jonge meid met prachtige, groene ogen die de wereld graag vanop een afstandje en vanuit een veilig plekje bestuderen. Mijn vacht heeft een kleurenpalet van grijs, ros, wit en zwart met variatie in lengte en textuur. Heel bijzonder, hoor! En zooooo zacht… Ik geniet van lekker natvoer en van luieren in het zonnetje maar het meest van al geniet ik van aanwezigheid van een lief en rustig soortgenootje.
Hoewel ik al even geleden een pootamputatie achter de rug heb, heb ik soms wel wat last van evenwichtsproblemen. Zo durf ik ook (nog) niet in de hoogte gaan en blijf ik veilig met mijn voetjes op de grond. In combinatie met mijn verlegen karakter heb ik dus nood aan verschillendeschuilplekjes op vloerniveau…
Want dat ben ik: een heel lieve maar heel timide jongedame. In opvang heb ik veel tijd en ruimte nodig gehad om te wennen maar intussen sta ik mijn opvangmama ongeduldig op te wachten aan de deur, loop ik enthousiast rond haar benen terwijl ze aan het opruimen is en moedig ik haar al babbelend aan als ze met mijn eten bezig is. En tussendoor geniet ik van een aai over mijn bolleke of gekrabbel onder mijn kin! Dan schiet mijn ronkmotor aan en kneed ik uitbundig met mijn pootjes, heerlijk vind ik dat! Maaaaar … ik heb dus veel tijd nodig gehad om aan mijn zelfvertrouwen te werken. Als je komt kennismaken, laten we dan niet meer verwachten dan oogkusjes vanop een veilige afstand…
Kortom, ik ben een verlegen lieverd op zoek naar een rustige, warme thuis waar al een lief soortgenootje rondloopt, die mij met open pootjes verwelkomt en mijn zelfvertrouwen een duwtje in de rug geeft. Hopelijk tot snel?
Oogkusje van Rosie
Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!
|