Tijd voor een lesje Nederlandse taal. Want weten jullie wat de overtreffende trap van ‘lief’ is? Heel simpel: je hebt lief, liever, liefst en dan Selina en Xico! Ja, dat zijn wij dus, twee onafscheidelijke zusjes die naast experten in de Nederlandse taal ook nog eens de grootste knuffelaars zijn die je ooit zal tegenkomen. Xico is van het type ‘trouwe schaduw’: zij volgt je overal op de voet, moedigt je enthousiast aan bij huishoudelijke taken en kronkelt rond je benen om haar portie knuffels op te eisen. Ik, Selina, ben meer de schoothanger: zodra je je ergens neerzet sta ik paraat om je schoot in te palmen en me over te geven aan een laaaaange aaisessie – en daarbij durf ik al eens op je vingers of kleding te sabbelen, eeuwig kitten dat ik ben 😉Liefde in overvloed in de aanbieding dus, maarre… ook wel met de nodige dosis kattenkwaad. We zijn namelijk dol op op ontdekking gaan, alles aan een grondige inspectie onderwerpen – en daarbij hoor je alles toch gewoon van de tafel te gooien? – en spelen natuurlijk. Vooral balletjes kunnen ons wel bekoren, onze opvangmama vist ze dan ook op de meest onverwachte plekken op – schoenen, etensbakjes en planten, bijvoorbeeld – en je kan Xico regelmatig als een hondje met een balletje in haar bekje zien rondlopen. Bij mij, Selina, ziet dat spelen er trouwens wel een beetje wiebelig en onhandig uit, want ik heb een aandoening die ataxie heet. Door een afwijking in mijn hersentjes is mijn coördinatie niet tiptop, heb ik een raar loopje en val ik soms om. Dat doet geen pijn, ik kan net zo oud worden als gelijk welk ander katje en ik kan me prima uit de slag trekken. Ik klim net als mijn zusje in de hoogte krabpaal en ‘spring’ bij je op bed, zij het op mijn eigen, ietwat aandoenlijk onhandige manier. Ik ben misschien niet perfect, maar wel perfect zoals ik ben. En misschien wel perfect voor jou? Durf jij het avontuur aan met mij en mijn zusje? Heb je een huisje vol liefde, een schoot om op te kruipen en handen om ons eindeloos te knuffelen? Stuur dan snel een mailtje en kom met ons kennismaken!
Wordt samen geplaats met Xico!
Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!
|