Guus

Kater
13 jaar

Ik ben Guus, een zachte ziel in een strak pak.
Sommigen zeggen dat één oog een beperking is, maar ik weet beter: het betekent gewoon dat ik de wereld op mijn eigen, unieke manier zie. En geef toe, wil jij altijd alles zien? Ikke echt niet.
Ik ben dol op knuffels en zoete woordjes, ,maar enkel in een langdurige relatie. Overhaaste vriendschappen kan teleurstelling geven, dus ik kijk effe of jij een leukerd bent. Jij zegt natuurlijk dat jij absoluut een leukerd bent, dus de kans is errug groot dat wij beste vrienden worden. HA.
Mijn favoriete plek in huis? De vensterbank. Daar droom ik over verre landen en mysterieuze werelden terwijl ik de vogels en voorbijgangers bestudeer. Soms stel ik me voor dat ik op een schip zit, met de wind in mijn snorharen, op weg naar een onbekend eiland vol lekkernijen. In werkelijkheid zit ik gewoon naar wat ruziende vogels te kijken en spelende wolken.
Vriendjes maken gaat me prima af, zolang ze net als ik een beetje relaxed en chill zijn. Dominante katten? Nah,doe maar niet. Ik kan ook prima alleen, wat denk jij?
Verder ben ik ook niet meer de jongste, 13 jaar oud. Geen ouwe muts, maar ook geen jonge pup die wat rondhuppelt en een zorgeloos hartje heeft. Maar spelen? Kan ik, echt wel, ben ondernemend en blij!
En daar zit ik dan, in mijn smoking, wachtend op die ene. Verlangend naar een eigen huisje.
Caféklantjes zouden me kunnen herkennen, heb effe in het kattencafé gezeten jahaaa.
Dus, zoek jij een lieve, knuffelige kater met een hoofd vol fantasie en een hart vol warmte? Dan ben ik jouw Guusje!
Kussss x

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!