Hallo! Mijn naam is Willempie, maar je mag me ook Willempie de Muis noemen. Waarom? Omdat ik een echte grijze tijger ben, met mooie strepen zoals een muisje – maar geloof me, ik ben véél liever en een stuk speelser dan een muis!
Ik ben nog een beetje jong en ontdek de wereld met grote nieuwsgierige ogen. Mijn favoriete bezigheid? Spelen natuurlijk! Geef me een balletje, een veertje of gewoon een los touwtje, en ik ben uren zoet. Soms doe ik stoer en race ik als een echte tijger door het huis. Andere keren ben ik net een clowntje en rol ik omver van mijn eigen sprongen.
Knuffelen? Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik begin al een beetje te ontdekken hoe fijn het is om zachtjes geaaid te worden, vooral als ik net klaar ben met mijn speelavonturen. Maar ja, soms kan ik het niet laten om tóch nog even achter je vingers aan te jagen – spelen zit gewoon in mijn aard!
Ik ben nu op zoek naar een lief baasje of een warm gezin dat met me wil spelen, knuffelen (als ik daar klaar voor ben), en natuurlijk voor me wil zorgen. Denk je dat jij dat bent? Dan wacht ik met mijn kleine tijgerhart vol spanning op jou. Misschien kunnen we samen de leukste avonturen beleven!
Zeg jij “ja” tegen Willempie de Muis? Kom me dan gauw eens bezoeken!
Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!
|