Brisa

Poes
4 maanden


Hoi, mijn naam is BRISA, dat is WIND in het Spaans. Ik ben een lief en rustig meisje. Spelen, rennen en klimmen, ik doe altijd lekker mee. Maar ook knuffels krijgen… Ik begin dan ook onmiddellijk lekker te ronken als ik knuffels krijg.
Ik werd geboren in Maasmechelen op 25 april. Mama en papa waren straatkatjes die kwamen eten bij een man thuis. Toen we geboren werd hield de man ons binnen om voor ons te zorgen. Na 8 weken opgroeien bij de papa en de mama werd zwerfkat gevraagd me over te nemen.
Samen met mijn broer en zusjes ben ik nooit ziek geweest, had ik geen beestjes en heb ik alleen maar lieve andere dieren en mensen gezien in mijn leven. Dus ik voel me supergoed met andere levende wezentjes om me heen. Ik heb geen enkel kwaad in me… kattenkwaad telt niet mee hé.
Je gezelschap houden als je moet telewerken vind ik ook aangenaam. Jij werkt, ik doe een dutje bij je in de buurt. Ieder zijn sterktes. 
Samen geadopteerd worden met 1 of meerdere van mijn broers of zusjes zou echt de max zijn.
Of misschien heb je al een jong katje zodat ik een speelkameraadje heb?
 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!