Mar

Poes
4 maanden


Hoi, mijn naam is MAR, dat is ZEE in het Spaans.
Maar mijn papa noemt me soms VAQUITA. Dat betekent dan weer Koetje in het Spaans.
Hij zegt dat ik eruit zie als een mini koe met mijn witte pels met zwarte vlekjes Hahaha, maar hij zegt dat gewoon omdat hij me doodgraag ziet. Ik ben ook echt een lief meisje. Rustig, afgewisseld met speels rennen en klimmen. En knuffels kom ik ook al eens vragen waarbij ik je gezelschap opzoek en op je schoot kom liggen.
Of misschien hou ik je gezelschap als je moet telewerken? Das ook leuk! Jij werkt, ik doe een dutje bij je in de buurt. Ieder zijn sterktes.
Ik werd geboren in Maasmechelen op 25 april. Mama en papa waren straatkatjes die kwamen eten bij een man thuis. Toen we geboren werd hield de man ons binnen om voor ons te zorgen. Na 8 weken opgroeien bij de papa en de mama werd zwerfkat gevraagd me over te nemen.
Samen met mijn broer en zusjes ben ik nooit ziek geweest, had ik geen beestjes en heb ik alleen maar lieve andere dieren en mensen gezien in mijn leven. Dus ik voel me supergoed met andere levende wezentjes om me heen. Ik heb geen enkel kwaad in me. Me oppakken, overladen met knuffels en kusjes, aaitjes geven, … it’s all good.
Samen geadopteerd worden met 1 of meerdere van mijn broers of zusjes zou echt de max zijn.
Of misschien heb je al een jong katje zodat ik een speelkameraadje heb?
 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!