Joy

Poes
3 maanden


Joy hiero,
Toen wij zo’n 3 weekjes oud waren zijn we bij onze opvangmamma terecht gekomen, mensen hadden ons namelijk gevonden in een doos zonder mamma en een bakje beschimmeld eten. Gelukkig zijn we wel op tijd gevonden want we hadden het maar koud en waren uitgedroogd. Die mensen zijn met ons naar de meneer met de witte jas gegaan en die heeft ervoor gezorgd dat we ons weer wat fitter voelde.
Ik was het kleinste hummeltje van allemaal. Ik voelde me helemaal niet lekker maar het warme bedje en kittenmelk deed al gauw wonderen. Toen onze grote zus zei dat alles goed kwam geloofde ik haar meteen, en kijk eens aan, ze had gelijk ook.
Nu ben ik een zelfstandige dame en doe waar ik zin in heb!
Ik kan mezelf heel goed bezighouden met de speeltjes en af en toe speel ik ook graag met mijn zusjes en broertje. Schoenen zijn mijn favoriet, zo in die stinkie schoenen duiken, sokken eruit trekken en met de veters spelen, wat een lol heb ik dan!
Als we lekker gaan dutten dan lig ik wel graag bij mijn broertje en zusjes, lekker met z’n alle tegen elkaar aan snuggelen en snurken maar.
 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!