Casper

Kater
5 maanden


 

Hier ben ik dan, een lieve kleine speelse ukkepuk. Ze weten niet van waar ik ineens kwam maar ik had alleszins geen mama of papa of broers of zussen bij me....en ik was toch wel te klein om zomaar aan mijn lot over te laten.

Zo ben ik dan bij mijn opvangmama terecht gekomen. Ik had dadelijk door dat dat wel iets voor me is, ik voel me dan ook al heel goed thuis. Mijn opvangmama zegt dat ik helemaal gemaakt ben voor een (t)huiskat te zijn! Ik zal eens even opnoemen wat ik al allemaal over mij gehoord heb:[ ik ben speels, actief, loop en ren overal rond, ik eet goed, ik drink goed, ik ken de kattenbak, ik ben niet bang, ik heb mensen graag (ik ga lekker bij ze liggen, of ik probeer ze mee actief te maken als ik ook wil spelen), ik kan dus lekker wild zijn maar ook lekker rustig. Ideaal toch!
Verder is er niets bijzonders over me te vertellen.
Of ja, nog even benoemen dat ze mij super schattig vinden, dat ik mooie grote blauwige oogjes heb, en een leuke print (mijn strepen lopen zo dat ik een zwarte rechte streep op mijn ruggengraat heb), ze vinden me erg mooi.
Oh ja, en ze hebben me CASPER genoemd! ❤️

Nou, genoeg gezegd toch?! Druk jij op de mailknop nu en mag ik voor altijd bij je komen wonen? 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!