Brutus

Kater
8 jaar


Hallo, Brutus hier! Ik ben een grote, vriendelijke reus en op zoek naar een lief en geduldig baasje… Ik geniet immers van een streling over mijn leeuwenkopje en gekrabbel onder mijn kin maar ik geef ook aan wanneer ik rustig op mezelf wil zijn. Geen zorgen, want ik communiceer duidelijk met mijn stem en mijn lichaam om aan te geven wat ik wil! Meestal gaat dat dan om aandacht of eten… 😊


Met bijna 9 jaar op mijn teller dartel ik niet langer in het rond maar slof ik liever heen en weer tussen een bordje met lekker natvoer, een zacht dekentje of een zonnige vensterbank. Bij hoogteverschillen kijk ik een beetje de kat uit de boom… Mijn gewrichten willen immers niet meer zo vlot mee maar elke dag slobber ik flink mijn supplementen binnen en dat helpt mij om achter een balletje of speelhengel te lopen. Als jij overal opstapjes voor mij voorziet, dan kan ik ook bij jou in de zetel komen liggen! Ik kom immers graag bij jou liggen voor een dutje…


Zoals gezegd, kan ik ontzettend genieten van een aai en een knuffel maar dat moet je niet proberen als mijn bordje met droogvoer leeg is! Ik weet perfect wanneer ik natvoer krijg van mijn opvangmama en dat is geen probleem om even te wachten maar mijn bordje met droogvoer moet ALTIJD gevuld zijn, want anders verander ik van Koning Brutus in Koning Knorpot.


Kortom, ik ben een gezellige lieverd met knorrige kuren en zoek een rustige thuis, waar ik helemaal mezelf kan zijn! Bijna vergeten maar ik heb positief getest op FIV: gelukkig heb ik daar helemaal geen last van…


PS: ik ben een grote jongen, dus komt een XL-transportmand wel van pas als ik met jou mee naar huis ga!



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!