Chester

Kater
2 jaar


Hallo allemaal, Chester hier. Nu is het mijn beurt om op zoek te gaan. Ik hoor het al, wat een mooie kater en die ogen, ... Jaja, mijn ‘looks’ heb ik mee, daar heb ik een streepje op voor.  Daarnaast ben ik ook nog eens erg lief, wandel ik graag aan het riempje en kom graag bij je liggen. Nu zou je denken, ideaal, maar er is toch een klein dingetje. Mensen zijn helemaal mijn ding, andere katten, dat is iets minder. Ben graag de baas, weet niet anders. Toen ik gevonden werd, was mijn weelderige haardos helemaal verwaarloosd. Dus dat werd een ritje naar de dierenarts, was ik ineens al mijn haren kwijt. Maar niet erg hoor, nu kan ik weer vrij bewegen, en die haren groeien wel weer bij, zit ongeveer in de helft nu. Mijn opvangmama heeft mij geleerd dat het erg belangrijk is om regelmatig naar de welness te gaan. Ik was mezelf wel hoor, maar op regelmatige basis mijn klitten weghalen is toch wel een must, sommige plekjes zijn toch wel moeilijk. Daarbij ineens nageltjes knippen en ik kan weer verder.

Wie ziet het zitten om mij nog vele jaren te verzorgen, dan doe ik hetzelfde bij jou!

Tot snel, Chester.



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!