Dushi

Poes
10 maanden


Ik ben een strijdster
Mijn naam is Dushi en als je heel goed terugdenkt, dan weten jullie nog wel wie ik ben.
Ik ben genezen van de vreselijke ziekte FIP ( buikvliesontsteking). Jazeker, dat ben ik!
Normaal is deze ziekte dodelijk, tenzij je van die dure spuitjes in je lijf geprikt krijgt, en dat maar liefst 84 dagen lang. En die doen pijn kan ik je vertellen. Elke dag even tandjes op elkaar, auwie roepen en weer doorgaan. Dat maakt mij een strijder, een overlever, een winnaar ❤
Je snapt nu wel dat ik de hele wereld aan kan, ik ben een meid op haar toekomst voorbereid. Het leven moet je vieren, het glas is half vol, achter elke wolk schijnt de zon. Misschien word ik wel jouw zonnestraaltje...
Ik geniet nu eindelijk van aandacht en aaitjes, vliegende hengels, pingpongen, huppelen en stoeien met soortgenootjes. Ik maak snel vrienden, neem ze mee in mijn spel en daag ze uit voor een wedstrijdje. Ik kan eventueel oudere katjes laten werken aan hun conditie, ik kan een trainingsprogramma opzetten? Alles pro deo, zolang het maar gezellig is. Ik heb zoveel plezier in te halen nu!
Best een makkelijk typje, ikke.
Ik moet er wel even bij vertellen dat ik van ver kom en me af en toe eventjes terugtrek, die spuiten hebben me een klein beetje argwanend gemaakt. Maar ik ben een bloeier, een groeier en ben mijn open geest nog niet kwijt.
Ben echt zoooo blij dat ze me hier geholpen hebben, niet normaal. Nu mag ik oud worden, een gezellige theemuts worden, ik heb een lang en gelukkig leven in het verschiet. Met jou?
Heb jij poezenvriendjes voor me en hou jij wel van een nieuwe uitdaging? Ik heb mijn haartjes gekamd, tandjes gepoetst en mijn pyjama is al ingepakt.
Tot snel?
Liefs Dushi, 9 maandjes jong. xxxx



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!