Dotje

Poes
1 jaar

Hallo lieve mensen, mijn naam is Dotje en ik ben een hippe en jonge mama.
Toen ik zelf nog maar 8 maandjes jong was, ben ik bevallen van 3 heel gezonde baby's. Ik heb ontzettend geboft met mijn kinders, ze zijn gezond en heel goed gegroeid. Heel energiek zijn ze, soms wat té als je mij vraagt, ik word er wel eens wat nerveus van, "klim je niet te hoog?", "krab je zus niet zo hard", "bijt je broer niet in zijn poot", "laat haar nou eens eten je hebt je eigen bakje" en "de kattenbak is geen zandbak om in te spelen". Je hebt je handen er aan vol. Maar nu ze groot en sterk zijn, kan ik ook ontzettend van ze genieten. Wat doen ze het goed! Opvangmama zegt altijd tegen me, dat ik dat heel goed gedaan heb. Maakt me wel wat trots ^_^
Soit! Nu ik me niet meer zo  zorgen moet maken om mijn kinders speel ik als een zotte met ze mee. Sprintjes trekken, ravotten, springen, klimmen, gek doen, heerlijk! Met Noukie kan ik heel goed mijn energie lozen. Wat een geweldig kind is dat zeg. Dus, we gaan graag samen op zoek naar ons gouden mandje. Als we niet spelen of eten, rusten we. Noukie komt dan tegen mij aan liggen, dat vind ik prettig en hij ook, want dan spint hij de sterren van de hemel en kneed hij met zijn pootjes. Geloof je mij niet? Nou, spreek dan maar eens iets af met de dames van kattenbemiddeling en dan regelen we zo'n kijkbezoekje. Tot snel he! 

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!