Tibbe

Kater
3 jaar


Hoi piepeloi, ik ben Tibbe en zal me eens keertje voorstellen he. Hatsjieuwhh !

Ow excuseer, dat moet mij weer overkomen natuurlijk dat ik net tijdens mijn voorstelrondje een niesbui krijg. Maar misschien ook niet slecht want niezen en snotteren... dat hoort gewoon bij mij. Want jep ik ben een chronisch snottertje

Dat is helemaal niet erg hoor, als je mij adopteert krijg je er een pak zakdoekjes bij 😺

Ja, ik ben ook een echte grapjas. Kan ook zielig gaan zitten wezen maar ik ben vrolijk en happy en neem er de ritjes naar de dierenarts voor af en toe een shotje antibiotica graag bij.

Ik hou enorm van spelen met andere katjes. Er waren hier een heleboel kleine kittens...goh man wat heb ik mij met hen geamuseerd. Heb ze allemaal slechte manieren geleerd. hahaha grapje hoor. Voor de rest ren ik ook graag achter balletjes aan, vang ik muizen en oh ja er staat hier in de opvang een foodtruck... geweldig leuk krabding. En oh ja, ik zou het nog vergeten. Ben ook wel een babbelaar en zing dan ook geregeld een kattenliedje terwijl ik door je huis wandel. 😀 Zo roep ik ook altijd naar de andere katjes hier, van hey iemand die met mij wil spelen en even gek wil doen?

Ik ben geen fulltime schootkatje maar lig erg graag in gezellige zachte mandjes. Zie me maar eens liggen in de slee onder de kerstboom. Zalig , genieten hoor. Maar wees niet bang, ik vlei me geregeld ook lekker dicht tegen je aan hoor. Aaitjes vond ik in het begin wat raar, maar ik begin het meer en meer te appreciëren , die zachte kroelende handen over mijn kopje en lijfje.

Ik mag nu op zoek naar een eigen huisje om te gaan wonen. Zal wel even wennen zijn maar als er in jouw huisje nog een leuk speels katje is om me mee te amuseren en samen de boel af en toe op stelten te zetten… Ik heb echt nood aan speelkameraadjes want moet mijn energie kwijt en alleen is maar alleen he ga ik me vervelen en triestig worden en dat willen we niet natuurlijk. Er moet leven in de brouwerij zijn!

Wil jij eens kennis komen maken ? Keertje met een verenstokje of balletjes met mij spelen?

Moet je zo’n adoptie formuliertje invullen.

 

Groetjes Tibbe

-- 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!