Pita

Poes
2 jaar


Hoi lieve allemaal Pita in da house
Nee niet het soort om op te eten!
Ik ben dus Pita een vrolijk , lief en speels katje met 1 levensjaar op de teller!
Ik zoef door het huis sneller dan de wind en vind het heerlijk om achter jouw plumeau, dweil of borstel te jagen … tja ik wil gewoon helpen in het huishouden 🤭
Ik heb mijn entree eigenlijk al een tijdje geleden gemaakt in het gezellige kattencafé, ik was daar om al jullie hartjes te veroveren.
Helaas moest mijn gezondheid daar wat roet in het eten gooien . Ik had namelijk een oorontsteking en moest dus naar een tijdelijk opvanggezin . Daar hebben ze mijn oortje weer opgeknapt.
Het duurde alleen wat langer dan ik wou!
Maar toen kwam het nieuws dat ik terug naar het café mocht .. JOEPIE ! Althans dat dacht ik , eenmaal terug was ik best onder de indruk van alle nieuwe katteninwoners en de vreemde omgeving .
Ik was bang en nam afstand van iedereen.
Gelukkig zagen de begeleiders van het café en mijn opvanggezin dit ook en kwamen ze met een oplossing!
Ik mocht terug mee naar mijn opvanggezin , mijn ondertussen vertrouwde omgeving!
Ik was dadelijk terug de vrolijke, speelse Pita!
Lekker onder jouw zetel door rennen of aan je haren trekken FANTASTISCH!!
Maar graag zou ik toch wel een vast plekje met mijn eigen speciale mensen willen krijgen! Ik ben zeer speels en vind kinderen dus ook helemaal het einde om mee te vertoeven! Verder kan ik best met andere katten om maar niet teveel .. anders krijg ik te weinig aandacht , begrijp je? 1 ander kattenvriendje om mee te spelen en gekke fratsen uit te halen vind ik prima!!
Ik ben zeer benieuwd wie mij in zijn hartje wil sluiten , je krijgt er zoveel liefde, een knappe snoet en aanwezigheid voor terug !
Nou hopelijk tot snel
Dikke knipoog Pita  



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!