Teiger

Poes
12 jaar


CV Teiger

Naam: Teiger ( vrouw)
Waar: Zwerfkat in Nood/Kat op schoot
Email: kattenbemiddeling@zwerfkat.com
Leeftijd: 11 jaar
Burgerlijke staat: vrijgezellig

Studies:
- Budgetcoaching. Noodgedwongen. Ik verblijf in het kattencafé Kat op schoot en coach mensen extra kopjes koffie te drinken. Doe nog maar één! Des te meer tijd voor mij. Dat is toch budget coaching, nee?
- Horeca assistente niveau 2. Ik hou hogerop de boel in de gaten. Vanaf de mezzanine en hogere zitplankjes turen mijn heldere ogen de ruimtes rond. Ik zorg dat niemand een katje stiekem in de tas steekt. Daar til ik behoorlijk zwaar aan, want ik wilde in die tas zitten.
- Business analyses & intelligence. Hahaha, yeah right.

Vaardigheden:
- Asociaal lief zijn. Kopjes geven, verleidelijk kijken en samen knuffelen. Ben erg ervaren, ben tenslotte al 11 jaar.
- Ik hou van rust in de tent. Wanneer er een paar soortgenoten lopen te miepen tegen elkaar, dan loop ik gewoon weg. Peace...
- Bescheiden. Is eigenlijk aangeboren, gaat vanzelf.
- Ik wacht netjes op mijn beurt, ik hoef niet zo nodig in de eerste in de rij te staan. Ben beleefd, wel opgevoed.
- Ik kan mijn horeca-ervaringen met je delen. Hoeveel slagroom je moet gebruiken en vooral geen stolpen gebruiken om over taarten te zetten. Behoorlijk stom.
Mijn kracht:
- Mijn hartje is heel zachtaardig, ik snap de boosheid van de wereld niet. Bij mij is het thuiskomen, op adem komen, samen netflixen en met hengeltjes spelen.
- Ik ben mijn jeugdigheid niet verloren, ik kan nog altijd gefascineerd raken door zwevende nutteloze dingen en er dan achteraan rennen.

Wat zoek ik:
- Een vast contract.
- Een huisje waar liefde heerst en aandacht voor mij. Jij krijgt het sowieso dubbel terug. En een kopje koffie!
- Andere katten geen noodzaak. Mag, hoeft niet. Maar ze moeten niet gaan discussieren! 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!