Pixie

Poes
13 jaar


Pixie mag op zoek naar die ene...
Ja, dat mag ik! Zo fijn dat ik iets mag vertellen over mezelf en hopelijk mijn ware zal vinden?
Ik heb het in verleden niet altijd makkelijk gehad.Sterker nog, ik had een baasje. Zo eentje die jou ineens niet meer kent. Zo eentje waar de liefde zomaar uit het hartiverdween, terwijl ik echt niet veranderd was. Twaalf jaar oud, ik bedoel maar.
Dus toen mijn 'baasje' benaderd werd, zei die gewoon: "Moet niet meer hebben."
Nou ik heb nieuws voor jou meneer baasje. Ik moet jou OOK niet meer hebben! Nah.Doei en dag.
Dus toen kwam ik hier. Een warm onthaal, een liefdevol opvanggezin waar ik op adem kon komen, waar ik mijn rugzakje kon afwerpen.
Wat ze niet wisten, en ja, uiteindelijk wel achterkwamen, was dat ik zwanger was. Op mijn leeftijd notabene. I know, was beetje uit de hand gelopen situatie.
Gelukkig kon ik mijn kindjes in een veilige omgeving ter wereld brengen en was ik een op en top moeder. Zorgzaam, bezorgd en toegewijd.
Maar ik ben klein van gestalte, klein fijn katje. Ik had niet genoeg melk, dus mijn baby's kregen de fles. Vond ik prima, maar wel snel teruggeven, want de rest doe ikke.
Ik had er best veel moeite mee dat mijn kinderen zo snel zo groot werden. Herkennen veel moeders vast wel. Voor je het weet gaan ze naar school nietwaar? Mijn kinderen gaf ik wel thuisstudie, maar dan nog.
Maar goed, ze werden onafhankelijk en dat is stiekem ook wel beter. Ze vonden hun eigen huisje en ik kon mijn hobby's eindelijk weer oppakken.
Eigenlijk ben ik een ontspannen typje. Lief, zachtaardig, maar mijn oogje doet soms beetje pijn, daarom ligt er standaard tubetje oogzalf in huis. Das al.
Ik ben een rustige dame, kom af en toe mijn knuffeltje halen, maar wel wanneer ik dat dan wil, snap je?
Verder heb wel nood aan een beetje frisse lucht. Een afgezette tuin of zo, Ik hou wel van een windje door mijn haren en wat vitamines opsnuiven. Kom je gewoon bij me zitten, doen we samen naar de vogeltjes en de blaadjes staren. Zou eventueel een gezamenlijke hobby kunnen worden 🙂 Ik heb in elk geval alvast een boom in huis gevonden!
Soortgenootjes meestal geen probleem. Ik kan daar heel lief voor zijn, maar soms wil ik beetje in mijn inner circle zitten en dan wil ik niet gestoord worden. Katten zijn volgens mij net mensen 😉
Liefs van mij, Pixie x

 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!