Tasha

Poes
3 jaar


Hoi Hoi, ik ben Tasha en ik ga samen met mijn opvangmama’s op zoek naar een eigen plekje. Ik heb hun hulp wel wat nodig om de juiste keuze te maken want eerlijk is eerlijk..

Ik heb wel even wat tijd nodig om te wennen. Wennen aan nieuwe mensen, een nieuwe omgeving, nieuwe geluiden. Ik ben nogal een verlegen iemand en moet toch altijd even slikken als er iets nieuws of spannends gebeurd. Hier in de opvang heb ik dan mijn grote vriend Zappa en zijn liefje Zsazsa die me dan zeggen dat alles goed komt en waar ik dan even bij kan gaan liggen om die nieuwe indrukken te laten bezinken. Dus je hoort me al komen zeker…Graag een huisje waar er zeker 1 of misschien wel 2 lieve, sociale katten wonen…is toch echt een must hoor, ik heb hen nodig ,te weten dat ik er niet alleen voor sta en ik bij hen terecht kan voor die geruststelling. Kleine kindjes zijn voor mij dan weer even te druk, daar ga ik zenuwachtig van worden en jullie dan waarschijnlijk van mij maar ik weet dat er ook rustige wat grotere kindjes zijn en als die de tijd willen nemen om me te laten wennen, af en toe voorzichtig met me willen spelen…ja dan moet het goedkomen. Ik heb tegen mezelf gezegd: “Tasha, jij kan dat! “

Een andere oplossing is dat je bijvoorbeeld een ander sociaal katje mee adopteert 😊 Tis maar een ideetje he, dat zou een oplossing kunnen zijn voor als jij nu net dat baasje bent dat mij wel ziet zitten maar geen speelkameraadje voor mij hebt… Wel dan adopteer je er toch gewoon 2 😊 Onze website staat vol met leukerds.

Nu geloof het of niet…ik kom dus wel knuffelen he. Ik ben geen schootkatje maar van zo gauw ik jou wat beter ken en we elkaar leuk vinden, spring ik op de zetel om kopjes te geven en wat aaitjes te krijgen. Leuk he. Het zit dus wel in mij hoor. Of wanneer je gaat slapen kom ik ook gewoon mee hoor, beetje aandacht vragen, kopjes geven en dan leg ik mij ergens neer tegen je benen op boven op je voeten. Gezellig toch.

Een van de opvangmama’s noemt mij soms “zenuwachtig Piereke”. Wel ze heeft gelijk natuurlijk en dat is helemaal niet slecht bedoeld het is nu eenmaal mijn wat gekke karaktertje. Maar tijd en geduld…wordt altijd beloond zeggen ze.

Ben jij nu dat baasje dat op zoek is naar mij en me alle tijd kan geven die ik nodig heb om te wennen aan al die spannende nieuwe dingen…Moet je even zo’n formuliertje invullen en misschien kunnen we dan eens een keertje afspreken.

Liefs Piereke….oh nee sorry Tasha ! 😊



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!