Taika

Kater
3 jaar


Hoi, mijn naam is Taika. Ik ben een slank, sierlijk, gek, koddig katertje met een hele lange staart.
Ik heb een tijdje buiten rondgezworven. Het was koud en best wel eng. Ik moest op zoek naar eten. Maar ik ben nog zo jong en had daar niet zoveel ervaring mee.
Ik had iets lekkers gevonden maar daar was nog een andere kat en die ging ruzie maken met mij. Blazen en meppen naar mij, helemaal niet lief. Ik ben daar héél hard van geschrokken en toen ben ik een garage ingevlucht. En blijkbaar had ik een goede garage uitgekozen. De mensen die daar woonden hadden mij horen roepen van paniek en vonden mij heel zielig en magertjes. Zij hebben naar de mensen van Zwerfkat in nood gebeld en ik werd in een mandje gezet. Ik mocht naar een gastgezin verhuizen.

Hier kwam ik op een lekker warm kamertje terecht met veel eten. Goed geregeld, dacht ik! Er waren nog 2 katjes. Daar moest ik even aan wennen. Want ik had de laatste tijd niet zo een goede ervaringen met andere katjes. Weet je nog, blazen en meppen. Pestgedrag, dat vergeet je zomaar niet. Dus ben ik ook maar gaan blazen. Heel hard, maar ondertussen zat ik wel met mijn oogjes te knijpen. Een beetje stoer doen, terwijl ik eigenlijk wil spelen en gek doen. Eenmaal als ik weet dat de andere poezen te vertrouwen zijn dan vind ik het keitof om met ze te spelen. Speelgoed vind ik ook helemaal te gek. Ballenbanen, speelhengels, balletjes, muisjes, verenstokken..... Suuuuuper!!!!!

Maar ik ben ook een echt mensenkatje, die zijn altijd wel lief voor me geweest.
Ik laat mij luidkeels horen als je eten aan het maken bent, even duidelijk maken dat ik ook honger heb!
Ik vind het ook boeiend om je gewoon in de gaten te houden, kijken wat je aan het doen bent. Ik moest maar eens kunnen helpen.
En zoals iedere goed opgevoede kat, kan ik ook een echte slaapkop zijn. Lekker languit op de krabton. Naast je op de zetel. Heerlijk!!
Ik heb ook al een paar keer last gehad van 'de-gekke-5-minuten'. Dan moet ik heel hard door het huis rennen. Kan ik niks aan doen. Energie los laten.

En nu mag ik op zoek naar mijn forever huisje! Spannend hoor!
Ik heb niet zoveel speciale wensen. Heb jij eten, een warm slaapplekje en een leuk (liefst jong) speelvriendje voor mij? Dan kan jij mij heel gelukkig maken!! Vul dan snel het adoptieformulier in en dan mag je komen kennismaken met mij.
Tot snel! 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!