Zwiebertje

Kater
3 jaar


Hoi hoi,
Mijn naam is Zwiebertje, en ik ben een stoer ventje van een paar maandjes oud.
Sinds een aantal maanden woon ik samen Nicky en Zola bij een gastgezin.
We zijn toen we nog heel klein waren door een lieve mevrouw gevonden en naar de dierenarts gebracht omdat we ziek waren. Zelf kon ze niet voor ons zorgen en dus zijn we opgevangen in een een gastgezin van Zwerfkat in Nood. We hebben een paar spannende maanden gehad maar we zijn nu weer helemaal gezond en onze opvangmama zegt dat we klaar zijn voor ons eigen plekje.
Toen ik hier aankwam was ik veel te mager, ziek was mijn vacht erg dof.
Maar nu ben ik een mooie zwarte jongen met gouden oogjes. Ik ben tegenwoordig nogal ijdel en poets mijn vacht zo goed zodat je je er bijna in kunt spiegelen.
Ik vind het heerlijk, om tijdens het uitrusten van het stoeien, op de vensterbank naar de vogeltjes en eekhoorns te kijken.
Verder lig ik graag in het hoogste mandje van de klimpaal om naar de actie beneden te kijken. In een huishouden van 7 katten en een hond gebeurt altijd wel wat.
Enne....Als er actie is wil ik daar natuurlijk zo snel mogelijk bij zijn. Ik ben dan ook op zoek naar een plek waar ten minste 1 andere jonge gast is. Kennen we samen keten.
Ik ben nog geen schootzitter maar wie weet komt dat nog, en anders ben ik toch maar mooi een “de zwarte parel” in het huishoude 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!