Ninte

Poes
3 jaar


Hallo allemaal. Het is mijn beurt, ik mag me voorstellen! Ik ben Ninte.
Mijn leven begon niet zo gezellig. Mijn broer en ik, wij waren onze mama kwijt geraakt. We vonden het helemaal niet fijn zo alleen buiten. Dus besloten we voor een deur te gaan staan en heel hard te gillen. Ben ik goed in hoor! We hebben dat een hele nacht vol gehouden! In de ochtend ging de deur dan eindelijk open en een lief iemand pakte ons op. We kregen een warm plekje en lekker eten.
Na een tijdje werden we naar een gastgezin gebracht. Prima plek, zag ik meteen. Vriendjes om mee te spelen. Goed eten. Mijn broer vertrouwde het allemaal niet zo, maar dat is dan ook een aansteller. Ik heb hem overtuigd dat het oke was en we bst gewoon mee konden doen. Nu geloofd hij me wel, hij doet mee. Alleen als het wat druk wordt met meer mensen of geluid makende apparaten verstopt hij zich nog. Moet ik weer op hem inpraten. Ik heb er wel een taak aan hoor.
Nu heb ik gehoord dat we hier niet gaan blijven. We gaan op zoek naar en eigen plekje. Likkt mij prima, als het maar gezellig is. Ik heb graag de aandacht. Als jij even geen tijd voor mij hebt, wil ik wel graag een vriendje om mee te spelen. Mag ook mijn broertje zijn. Ik overtuig hem wel tot spel, geen probleem. En als jij thuis bent, ben ik er voor jou, beloofd!
Oja, ik hou wel van een zacht slaapplekje en een verhaaltje voor het slapen gaan.
Zie jij dat zitten? Kom dan maar eens kijken bij mij ( of bij ons).
Tot gauw dan, pootje van Ninte

We plaatsen Ninte alleen bij of met een ander katje (Berre of Nonni) en niet bij mensen die fulltime (buitenshuis) werken aangezien Ninte erg van aandacht houdt. Hij kan bij kinderen geplaatst worden mits deze rustig zijn.
 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!