Kamiel

Kater
3 jaar


Hallo iedereen

 

Wij zijn George en Kamiel, 2 gekke broertjes en een nog gekkere zus Pia. Er was ook nog een zusje Babs maar spijtig genoeg hebben we haar verloren aan een enge ziekte. We waren heel erg ziek toen we klein waren , zo erg zelf dat er even werd gevreesd dat ze ons allemaal zouden verliezen. Ons Babs heeft de strijd verloren en stierf op een nacht. Eng hoor maar onze opvangmama’s zeiden: “kom op liefjes, jullie zusje stierf niet alleen en was omringd door jullie warmte en aanwezigheid. Nu moeten jullie sterk zijn en blijven vechten. Al die vieze medicijntjes nemen en ja ook die erg pijnlijke inspuitingen maar samen gaan we ervoor “.

En kijk nu, zoveel weken later zijn we alle 3 klaar voor het spannendste avontuur ooit. Op zoek naar een eigen huisje in een fijn gezinnetje. Onze Kamiel en ik willen heel graag samen blijven, je kent dat wel hé, wij kunnen niet zonder elkaar. Wij moeten samen kunnen spelen, ravotten, huis afbreken, kattenkwaad uithalen en dan uiteindelijk samen in een mandje een slaapje doen. Twee stoere boys met een peperkoeken hartje die mekaar niet kunnen missen.

Ons Pia is een stoere meid en gaat ook op zoek naar een eigen plekje, mij zij trekt haar plannetje wel. Zij is écht mega stoer. Een durfal en dus eigenlijk ook een beetje een kwajongen maar oh zo lief en schattig. (ssttt niet zeggen dat wij dat gezegd hebben he) 😊

Hey broer, ik hoor jullie wel hoor. Maar het is allemaal waar wat je verteld over dat stoer zijn en zo en ja dat ik een halve jongen ben heb ik aan jullie te danken he, ik moet mijn mannetje wel staan tussen die 2 gekke broers van mij.

Dus nu zijn we dus op zoek naar een huisje waar mijn 2 lieve gekke broertjes samen welkom zijn en een plekje voor mij waar ik dus lekker stoer mag doen en ook gezellig kan liggen chillen in een mandje of zetel of bed …

Als je zo’n adoptie formuliertje invult mogen we misschien kennismaken en zo kijken of dé klik er is.

En oh ja met kerstmis in het vooruitzicht… Misschien toch voorzien op een “stevige “kerstboom met van die glinsterende ballen in en flikkerende lichtjes bestand tegen wat kattenkwaad 😊

Liefs, George , Kamiel en Pia



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!