Figaro

Kater
5 jaar


Ladies & Gentleman…introducing ….Figaro !7

 

Jaaa, it’s me , Figaro. Een zeer knappe jongeman van 2 lentes jong, ja dames dat lezen jullie goed !

Ik wil niet overdrijven natuurlijk,  maar als ik in de spiegel kijk zie ik toch echt een ideale partner hoor.

En dan denk je nu natuurlijk,  en waarom ben je dan op zoek ? Nou, dat zal ik je eens even vertellen.

 

Een tijdje geleden was ik flink aan het daten, in ieder stadje een ander schatje zeg maar. Leuk hoor, maar nu ik ben toch wel toe aan een vaste relatie. Je weet wel…huisje, boompje, baasje. Ik heb al een paar keer een huisje op het oog gehad, maar ik werd steed ? X Figaros weggejaagd. Zelfs met emmers water over mijn mooie zwarte glanzende haar. Waarom ? Geen idee hoor.

Op een dag kwam er ineens een aardige dame bij me kijken, en dus gooide ik mijn charmes in de strijd. Dat leverde mij alvast huisje en boompje op. Ik zit hier met meerdere singles bij elkaar en zelfs stelletjes wonen hier. Das dus niet wat ik zoek, daarom probeer ik een manier te vinden om hier te ontsnappen. 

Gewoon door de deur naar buiten wandelen laten ze hier niet gebeuren. Dus ik kreeg het kantoor tot beschikking om te kijken of het via deze weg wel lukt.

Dussss….zoek jij een lieve, knuffelige, goed uitziende jongeman ? Here I am

Ps, om te zorgen dat ik trouw blijf moet je mij de eerste tijd zeker even binnen houden. Huisgenoten zijn geen probleem  die mogen gewoon blijven ;)

Zie ik je snel



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!