Minou

Poes
4 jaar


Hallo daar... Ik ben Minou. Sorry dat ik zo stilletjes van achter het hoekje me voorstel... Ik ben nu eenmaal niet de meest sociale poes. Stoute mensen hebben me vroeger pijn gedaan en ook een andere kat heeft me de stuipen op het lijf gejaagd met steeds naar me te krabben en bijten, dus nu blijf ik graag een beetje op afstand.
Momenteel zit ik in een rustig pleeggezinnetje, twee jonge mensen en een pleegzuspoes Pippa. Met Pippa kom ik goed overeen, zij is ook rustig, soms spelen we een beetje of knuffelen we maar meestal blijven we gewoon elks op ons eigen zitje.
Ik ben schichtig, maar ook heel nieuwsgierig. Mijn mama zegt dat ik lijk op een uiltje, haha. Als mijn pleegouders in de zetel zitten dan kruip ik er stilletjes naast... Zo stil dat ik denk dat ze het niet eens doorhebben dat ik er ben. Soms begin ik zelfs heel luid te ronken, zo lang ze me niet aanraken vind ik het super gezellig.
Nu is het wel tijd om mijn eigen huisje te vinden. Ik zoek dus een heel rustig huisje en iemand die veel geduld heeft met mij. Ik geloof echt dat ik als enige poes, of misschien nog met een ander rustig diertje, helemaal kan openbloeien in het juiste gouden mandje. Ik heb zoveel liefde om te geven, ik ben alleen nog op zoek naar de juiste persoon.

Veel ronkjes xxx Minou 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!