Sterre

Poes
5 jaar


Sterre
Piep …… Piiiep …… Pie-hiiiep ……, nee hier, kijk eens voor je. Ik ben het …. Sterre!
Ja, echt waar. En ik ga iets heel engs doen ….. me voorstellen.
Maar wat moet ik dan vertellen? Wat vinden mensen leuk om te horen?
O, wacht ik weet het al. Kittens, die doen het altijd goed. Oké, komt ie dan:
In april was ik hoogzwanger en had ik een rustig en veilig plekje nodig om mijn kittens op de wereld te zetten. Dat plekje vond ik in een mooie tuin.
Maar niet alleen de tuin was mooi, de mensen die in het huis in die tuin woonden ook!
Na alle omzwervingen was dat voor mij de hemel op aarde. Die lieve mensen gaven me eten.
En hun zoon bouwde zelfs een fijn hok zodat ik samen met mijn 4 kleintjes echt onderdak had.
Ook hielp hij me met de opvoeding van mijn kittens. Hij en ik hebben dat goed gedaan, want 3 van mijn kleintjes konden al ergens anders worden opgevangen en 1 blijft bij de mensen van die mooie tuin.
Ik ben ondertussen verhuisd naar Villa Vagebond. En wat denk je, hier is ook een mooie tuin! Een buitenren noemen ze dat. Heerlijk joh, daar kan je me regelmatig vinden, maar binnen is het net zo leuk!
Helaas is het niet altijd mooi weer, dus toen het een keer regende heb ik op Google Cats mijn naam opgezocht en die betekent …. ster. Ja, dat was te verwachten natuurlijk.
Maar in een andere taal betekent het ‘lieflijke jonkvrouw’.
Toen ik hier in de Villa kwam wonen zeiden tegen me: “Welkom knappe dame ♥!”
Dus, kijk maar eens in mijn ogen, dan zie je dat dat helemaal klopt!
Ik mag nu op zoek naar een eigen-voor-altijd-huisje.
Daarom moet je nog wat over me weten: ik ben een beetje een schuchter katje, maar met heel veel rust kun je me benaderen. En ik ben heel lief met andere katten.
Wil jij ook de sterren zien flonkeren in mijn ogen?
Voor altijd een ‘lieflijke jonkvrouw’ als vriendin hebben?
 

Sterre is een schuchter katje. Met heel veel rust kun je haar benaderen.
Ze is heel lief met andere katten.



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!