Ceria

Poes
3 jaar


Hallo daar, wil je wat van mij horen?

Mijn naam is Ceria. Dat betekend spel en dat klopt. Ik hou van spel en ontdekken. Als er iets nieuws is ben ik er als eerste bij. Als er gepoetst wordt ren ik achter de doeken aan. Voor mij is het leven 1 groot feest!
Dat is minder geweest . Ik ben gevonden in een veld. Ik lag daar helemaal alleen! Zielig he. Mijn broer en zus lagen een eind verderop. Ik had het koud en had honger. Later hoorde ik dat mijn zus er nog erger aan toe was, bij haar waren al maden bezig, bah!
We werden alle 3 veilig gesteld en samen naar een opvanggezin gebracht. Daar mochten we lekker warm worden en kregen we een heerlijk flesje. Zus kreeg de nodige zorg en daarna fijn tegen elkaar slapen.
Nu zijn we al wat groter. De fles is ingeruild voor een bakje vlees en brokjes. We spelen erop los! Mijn broer Tekanan is soms wat wild, maar ik kan daar wel tegen. Samen met hem beleef ik allerlei avonturen.
Nu zijn we op zoek naar een eigen plekje. Ik hoop op een plekje waar een vriendje is voor mij. Het zou uiteraard nog leuker zijn als mijn broer mee kan. Als ik maar lekker kan spelen en op ontdekking kan! Verder heb ik niet veel eissen.
Kom je gauw eens kijken? En vertel je mij dan welke avonturen er op mij wachten? Ik kom dan wel bij je zitten en misschien zet ik mijn motortje even aan, als je verhalen mooi zijn.
Tot gauw, poot van Ceria.
 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!