Benthe

Poes
5 jaar


Als ik mezelf moest vergelijken met een ander dier, dan zou ik absoluut een vogeltje kiezen. Een musje.
Ik zou de mooiste takjes zoeken om op uit te rusten. Ik zou tussen het hoge gras schuilen en in het struikgewas een hutje bouwen. En wanneer niemand me ziet zou ik de allermooiste liedjes zingen, maar enkel.... als ik niet opval. Wanneer er mensen voorbij lopen, zal ik voorzichtig van takje veranderen. Ik steek mijn kopje dan tussen mijn veertjes om wat te slapen en als ik wakker word zoek ik mijn gevederde vriendjes. Musjes zijn lief.
Stiekem houden zij van mensen, net als ik. Musjes zoeken altijd de bewoonde wereld op.
Maar ik ben geen musje, ik ben een kattenmeisje.
Wanneer mensen heel rustig zijn en gewoon bij me komen zitten zal ik observeren en luisteren naar je stem. En als je echt geduldig bent? Mag je me een aaitje geven. Heel even.
Andere katjes kan ik zeer bekoren, zij bieden mij veiligheid, geborgenheid. Heb jij kattenvriendjes?
Een musje zou je niet tam kunnen maken, daarom ben ik eigenlijk geen echt musje. Ik wil heel graag in contact komen met mensen, maar mijn beste vriend zou echt tijd voor me moeten nemen. Ben jij die bff? Heb jij 1 of meerdere vriendjes voor me?
Nog een laatste dingetje: ik ben aids-positief en dat is helemaal niet erg. Ben van plan een hoge leeftijd te halen!
Musjes leven graag buiten, ik ook. Een afgeschermde tuin zou ideaal zijn, daar vind ik mijn plekjes wel. Komt helemaal goed... ik wil gewoon de kans krijgen, snap je?
Kom je even bij me zitten? Knipoogje Benthe. 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!