Antonio

Kater
11 jaar


Riep je mij? Ja? Ja? Ben je verdrietig, dan kom ik to the rescue! Ik heb geen rood mantelpakje met een grote S op mijn rug. Maar met een beetje verbeelding mag jij dat denken, Antonio Clark. Mijn haar ligt niet in een scheiding, ik hou van een casual look. Leg je hoofdje maar op mijn schouder, ik droog je tranen met 1 knip in de vingers.
Wil je eens gezellig babbelen, de dag met mij doornemen? Ik heb wel het hoogste woord, dus als ik uit gerateld ben, mag jij. Eerlijk verdelen. Ik heb erg veel goeie tips, luister maar naar Mona Antonio.
Zoals je misschien al gezien hebt, is mijn goddellijke lijf wat kalig. Niet van ouderdom, maar ik ben stressgevoelig. Het is me te druk hier, zoveel katjes. Ik vind katjes eigenlijk een beetje stom. Ik heb zooooveel liefde te geven aan de mensen, ik trek dat niet als jij loopt vreemd te gaan met een ander katje. Zoiets doe je gewoon niet.
Ik wil jouw Superman zijn, jouw alles, jouw redder, gesprekspartner, mijn grote liefde.
Ik leer jou huppelen, genieten van de kleine dingen. Ik ben kei goed in huppelen, ik zal het je voordoen, daarna doen we het samen. Niemand kijkt, en trouwens... boeit jou dat. We gaan er samen een geweldige tijd van maken!
Mijn donkere oogje is jou misschien ook opgevallen. Das een verkleuring van mijn iris en ziet er rustig uit, no worries.
DUS!
Ik ben een aso aanhankelijke man, daar moet je wel tegen kunnen. Een rustig huisje waar mijn mensen best redelijk vaak thuis zijn zou mij zeer bekoren.
Neem mij! Vergeet al die wollige kittens, ik ben de beste huppel van heel de wereld!



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!